Kereta Sewa Kota Bharu - Murah, Selesa, Selamat. Cari kereta sewa area Pengkalan Chepa dan Kota Bharu? Mengapa tidak gunakan servis kereta sewa di Kota Bharu disediakan oleh AG Car Rental Kota Bharu? Ok. Syarikat ini bukan sekadar berikan servis sewa kereta pandu sendiri tetapi juga turut menyediakan servis Chauffeur, atau pemandu.. inilah salah satu kelebihan yang ada pada syarikat sewa kereta Kota Bharu ini.

Syarikat AG Car Rental Kota Bharu beroperasi di Kampung Chempaka, Jalan Panji, Kota Bharu. Ia menyediakan servis sewa kereta untuk sekitar Pengkalan Chepa dan Kota Bharu, dan sering menjadi pilihan terutama pelanggan dari Lapangan Terbang (airport) Pengkalan Chepa.

Kereta Untuk Disewa Area Kota Bharu - AG Car Rental Kota Bharu 

Kereta Untuk Disewa Area Kota Bharu - AG Car Rental Kota Bharu
Pelanggan menyewa kereta dengan AG Car Rental (AGTran) untuk memenuhi kehendak kenderaan yang disewakan dengan harga berpatutan dan murah, selain aspek keselesaan dan juga keselamatan.

AG Car Rental Kota Bharu menyediakan pelbagai jenis kenderaan untuk disewakan kepada pelanggan dari jenis kenderaan separa sedan, sedan dan juga MPV. Anda boleh pilih mengikut kesesuaian keperluan anda.

Kereta sewa jenis MPV seperti Alphard dan Honda Civic Hybrid pun ada disediakan, yang tentunya memenuhi keperluan golongan korporat. Jika mahu, boleh sewa kereta dengan pemandu untuk memudahkan perjalanan.

Tak kira apa tujuan anda berada di Kota Bharu, samada untuk percutian, hadiri bengkel atau seminar, bermesyuarat atau mungkin untuk tujuan urusan perniagaan, syarikat ini mampu memenuhi keperluan serta kehendak anda.

Murah, Selesa dan Selamat - Kereta Sewa Kota Bharu

Kesemua kenderaan dimiliki dan disewakan oleh syarikat ini adalah selamat. Kenderaan akan menjalani pemeriksaan serta servis berkala untuk memastikan tiada masalah yang akan berlaku terhadap pelanggan yang menyewa kereta.

Malah, tahap kebersihan kereta untuk disewakan juga dititik-beratkan agar ia dapat memberikan 100 peratus keselesaan kepada para pelanggan mereka.
Kereta Sewa Kota Bharu
Antara kelebihan syarikat AG Car Rental Kota Bharu ini ialah:
  • Pelbagai pilihan kereta sewa dengan harga murah
  • Kereta diselenggara dengan baik dan secara berkala
  • Beroperasi sekitar Kota Bharu, Pengkalan Chepa malah hingga ke Kubang Kerian
  • Menyediakan servis kereta sewa dari dan ke Lapangan Terbang (airport) Pengkalan Chepa
  • Ada servis pemandu jika perlu

Testimonial Pelanggan Kereta Sewa AGTran Kota Bharu

Rata-rata pelanggan yang telah mendapatkan perkhidmatan kereta sewa Kota Bharu dari syarikat ini amat berpuas-hati dengan servis diberikan. Untuk lebih banyak testimonial pelanggan, boleh terus ke FB syarikat kereta sewa Kota Bharu di pautan ini - AG Car Rental Kota Bharu

Kereta Sewa Kota Bharu
Kereta Sewa Kota Bharu
Kereta Sewa Kota Bharu - Murah, Selesa, Selamat
Kereta Sewa Kota Bharu - Murah, Selesa, Selamat
Rata-rata pelanggan memilih kereta sewa Kota Bharu adalah disebabkan harga kereta sewa murah dan kerana menyediakan kereta sewa dari airport - Kota Bharu. Bagi mereka yang memilih kereta sewa Alphard dan juga Honda Civic, mereka memilih menggunakan sewa kereta dengan pemandu yang dikenakan caj berpatutan.

Sekiranya anda mencari kereta sewa untuk digunakan sekitar area Kota Bharu, boleh dapatkan sebutharga sewaan kereta atau terus sahaja menempah dengan menghubungi nombor tertera di bawah.

Kereta sewa area Kota Bharu oleh AG Car Rental - Ianya murah, selesa dan selamat.

Tempahan Kereta Sewa Kota Bharu

Tempahan direct menerusi WhatsApp (nyatakan nama, tarikh, bilangan hari sewaan, lokasi) - WhatsApp 018-9890800

Website: https://www.keretasewa-kotabharu.com/
FB:  https://www.facebook.com/agcarrentalkotabharu/


Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement