Ada tak blogger atau usahawan yang mahu memiliki nama domain blog atau website dengan nama domain sendiri? Contohnya macam HasrulHassan.com atau iKerjayaGraduan.com. Aha, saya ada berita baik untuk anda. Ada promosi harga domain serendah RM10 setahun daripada SyokHost.

Ini peluang yang sangat baik untuk mereka yang ingin menggunakan nama domain sendiri untuk blog dan laman web. Penggunaan nama domain sendiri ini sangat bagus kerana ia akan membantu dalam penjenamaan dan membuatkan blog atau laman web nampak lebih unik dan profesional.

Promosi Harga Domain Serendah RM10

Promosi Harga Domain Serendah RM10


Takkan nak gunakan nama blog macam ni lagi - hasrulhassan.blogspot.com ye tak? Trylah pula guna nama domain sendiri dari ada blogspot di belakang menjadi .com.my atau .my sahaja.

Dari AkuHensem.blogspot.com menjadi AkuHensem.my atau AkuHensem.com.my ... bukankah nampak lebih best, lebih gaya .. lebih unik .. hoho.

Sekarang ni, peluang diberikan untuk anda memiliki nama domain sendiri dari serendah RM10 sahaja. Memang murah ni.

Saya sendiri pun beli dan gunakan nama domain HasrulHassan.com dengan bayar sebanyak RM50 setahun .... huhu .. jadi, memang murahlah kalau dah ditawarkan dengan harga serendah RM10 ini.

Terima kasih kepada SyokHost yang ada membuat promosi hebat ini.
Promosi Harga Domain Serendah RM10
Sempena menyambut hari raya yang bakal tiba, SyokHost dengan berbesar hati ingin memberi duit raya kepada sesiapa sahaja yang ingin memiliki nama domain sendiri berupa diskaun pada domain-domain yang dibeli seperti di atas bermula pada tarikh 14/6/2018 sehingga 30/6/2018.

Diskaun diberikan adalah seperti berikut:
  • Domain .XYZ - hanya RM 9.99
  • Domain .COM.MY - hanya RM 55.00
  • Domain .MY - hanya RM60

Harga promosi untuk domain-domain ini sah untuk pendaftaran baru di tahun pertama.

[Dah Baca?] Domain .Blog Murah, Cuma Rm10 Setahun

Untuk mendapatkan 'duit raya' berupa diskaun harga untuk nama-nama domain ini, anda perlu menggunakan kod kupon seperti di bawah ini:


    • Domain .XYZ: coupon code adalah xyz18
    • Domain .COM.MY: coupon code adalah com.my18
    • Domain .MY: coupon code adalah my18


      Promosi ini sah untuk pendaftaran baru sahaja dan bayaran hendaklah dibuat selewat-lewatnya pada tarikh akhir 30/6/2018. Pembayaran yang dibuat selepas tarikh 30/6/2018 dianggap tidak sah untuk menyertai promosi ini.

      Gunakan kod kupon seperti di atas ketika pembelian domain tersebut di http://bit.do/promodomainraya

      1 Ulasan

      Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

      1. kalau dah berharga RM10...

        memang sangat murah giler..

        peluang terbaik la

        BalasPadam

      Catat Ulasan

      Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

      Terbaru Lebih lama

      Advertisement

      Bisnes Shopee

      Advertisement

      BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

      Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


      Advertisement