Walaweihhh .. ada promosi menarik jam tangan Casio la sempena hari raya. Siapa sini peminat jam tangan jenama Casio terutama dari G-Shock, Baby-G, Edifice, dan Protek? Kenapa tak check promosi online Casio yang tengah hangat sekarang ni .. hoho .. ada potongan dari 15% hingga 60%.

Promosi Raya Jam Tangan Casio Original Official Stores

Lebih menarik lagi ialah adanya promosi khas untuk Casio Prayer Compass Watch, yang telah bermula sejak 8 Mei lalu dan akan berakhir 18 Jun 2018. Ia promosi sempena Hari Raya bagi memberikan peluang pelanggan mempunyai set jam tangan yang boleh menunjukkan waktu solat selain arah kiblat.

Agak menarik kan? Ia merupakan kempen Raya Deals khas untuk Casio jenis ni sahaja...

Raya Deals Casio Prayer/Compass Watch


Anda boleh dapat harga di bawah RM300 untuk Casio Prayer Compass Watch ini, dengan syarat dalam tempoh terhad promosi Hari Raya tahun ini. Tak perlu sebarang baucer kod untuk potongan ini.

Cubalah anda tengok .. leh terus ke sini - https://goo.gl/5BNyHL


Malah banyak lagi senarai jam tangan dengan protongan sehingga 60% ..termasuklah Casio G-Shock. Semua jam tangan adalah original daripada official store di Lazada Malaysia.

Rasa-rasa nak bergaya dengan jam baru, bolehlah dapatkan Casio ni ye .. terus ke ke sini - https://goo.gl/5BNyHL

Selamat bershopping raya ...

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. wah berbaloinya sampai 60%.. brand casio mmg high quality

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement