Anda dah tahu kewujudan WebWave tak? Aha, jika anda seorang usahawan online yang mahu bina website bisnes sendiri, maka saya syorkan anda mendapatkan WebWave. Ia merupakan website builder yang memberikan kelebihan untuk bina website bisnes dengan mudah & cepat dengan menggunakan teknologi 'drag n drop' walaupun anda seorang newbie.

Tawaran Bina Website Bisnes Guna WebWave - Hanya 'Drag n Drop'

Tawaran Bina Website Bisnes Guna WebWave
WebWave ini baru sahaja dilancarkan di Malaysia, dan sambutan terhadapnya sudah amat memberansangkan. Ramai usahawan online sudah mula menggunakan WebWave untuk hasilkan sebuah website bisnes idaman mereka.

Jadi, mengapa tidak anda? Sampai bila anda nak bertangguh untuk memiliki sebuah website bisnes sendiri yang nampak awesome, dan paling penting menjimatkan kos anda.

Aha...bayangkan ye ... tentu best andai anda mempunyai satu website builder yang sudah siap dengan Hosting, Domain, Blog, Email dalam satu platform. Bukankah ia akan memudahkan anda untuk selenggara website bisnes anda?

All-in-One Website Builder

Menerusi WebWave platform 'all-in-one', anda bakal menguruskan segalanya di dalam satu platform tanpa sebarang kos tambahan. Ia bakal menukarkan bentuk pemasaran bisnes anda ke satu level yang  mampu bersaing dengan jenama terkenal di dunia.

WebWave. Semuanya sudah lengkap! Dan yang paling best, anda tak perlu bayar bulanan untuk semua tu ketika harga promosi Lifetime Fee khas untuk pelancaran WebWave versi Malaysia ini!

Andai ada kos pun, anda hanya perlu tanggung nama domain sahaja (biasanya dalam lingkungan RM40 setahun ). Itu pun kalau nak pakai nama domain sendiri, kalau tak nak, boleh pakai subdomain Webwave secara percuma. Tidak kah ia satu tawaran yang sangat menarik?

Ok.

Kelebihan Gunakan WebWaze untuk Bina Website Bisnes Anda

Apa yang disediakan dalam platform WebWave ini?

Mesra Mobile - Responsif

Rekabentuk website bisnes anda yang dibuat melalui platform WebWave ini mengikut citarasa anda. In Sha Allah, website bisnes anda akan tersedia dalam bentuk responsif iaitu mesra mobile. Anda  bebas untuk ubah design tanpa masalah dengan teknologi drag n drop. Bina website anda dengan WebWave dan lihat ia live dengan sangat cantik dan menarik samada melalui desktop, smartphone atau Ipad.

Animations & Interactions

Anda juga boleh masukkan elemen animasi dan juga interaksi dalam design website anda. Canggih tu. Menerusi WebWave ini, segalanya mudah untuk dilakukan dengan hanya beberapa klik sahaja. Ia akan buatkan website anda lebih menarik dan nampak profesional iaitu dengan fungsi object animation, hover on load, paralax scrolling, dan lain-lain lagi. Paling menarik, segalanya ini dalam satu kos sekali bayar (jika anda dapatkan WebWave hari ini).

Sistem Blog

Ehemmm ... anda suka tulis blog? WebWave mempunyai sistem blog khas untuk pembaca membaca blog di website bisnes anda. Anda boleh tulis & uruskan kandungan blog anda di "News Manager" melalui platform ini. Mudah dan menarik. Anda tak perlu lagi tulis blog di tempat lain.

Template & Free Stock Photo Integration

Template & Free Stock Photo Integration
WebWave sediakan berpuluh template yang menarik dan cantik sesuai dengan niche bisnes anda. Template ini sudah pun merangkumi beberapa laman seperti home, blog, about us, contact us, dan anda boleh padam dengan mudah sekiranya tidak perlu.

Malahan, anda juga boleh gunakan beribu gambar Free Copyright Stock Photo dan juga icon yang telah diintegrasikan dengan website Unsplash (salah satu website penyedia gambar berkualiti untuk web).


Analytic & Emel Pro

Yang menariknya lagi, ia dilengkapi dengan statistik dan analitik di mana anda boleh tengok bilangan hits pelawat yang masuk ke website anda setiap hari untuk buat analisa prestasi trafik website anda. Ia seperti Google Analytic tapi lebih simple.

Sekiranya anda langgan domain melalui WebWave atau pun anda sambungkan domain yang anda sudah ada di penyedia 3rd party yang lain, anda juga akan dapat emel domain khas untuk website anda.

Contohnya; namaanda@domainanda.com. Ia kelihatan lebih pro untuk anda berikan kepada pelanggan anda. Anda boleh uruskan segala urusan emel anda (inbox, sent,dll) terus melalui dashboard akaun WebWave anda!

Aha .. malah ada banyak lagi fungsi menarik di dalam WebWave ini yang akan memudahkan kerja-kerja anda membina website bisnes yang anda inginkan.

Tak percaya? Cuba lihat di sini - WebWave Malaysia

WebWave bukan saja software Website & Page Builder yang power, tapi ia merangkumi segala yang penting untuk seseorang usahawan online mempunyai website bisnes yang cantik dan professional di samping meningkatkan lagi jualan produk.

Orait.

Untuk mendapatkan WebWave ini, ada 3 jenis pakej disediakan untuk anda. Harga pula berbeza mengikut pakej yang ditawarkan. Anda boleh semak sendiri di sini - Pakej WebWave Malaysia

PROMOSI! Harga yang ditawarkan adalah Bayaran Sekali sahaja. Ianya sah dalam 30 hari pelancaran WebWave Malaysia ini, kemudian harga akan ditukarkan secara langganan bulanan atau pun tahunan!


Oh ya, untuk info, WebWave Malaysia ini baru dilancarkan pada 30 Mei 2018. Jadi, jika anda membaca tawaran bina website bisnes ini hari ini, anda mungkin antara terawal dan boleh mendapatkan harga promosi yang sangat menarik serendah RM147 Lifetime Fee.

Berminat tak? Terus sahaja ke sini untuk tempahan segera - Pakej WebWave Malaysia

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement