Promosi Apple Store di Lazada Malaysia. Anda dah tengok promosi khas produk Apple sempena bulan Ramadan 2018 tak? Jika belum, anda boleh lihat promosi khas Apple Store di Lazada, bermula dari 1 Jun hingga 4 Jun 2018.

Promosi Bulan Ramadan Apple Store di Lazada Malaysia

Promosi Apple Store Lazada Malaysia
Andaikata anda seorang peminat produk Apple, pasti akan teruja dengan diskaun atau potongan sehingga 20% untuk Apple iPhone 8 baru, apatah lagi anda boleh mendapatkannya dengan hanya membayar RM243.33 sebulan secara ansuran mudah 12 bulan.

Promosi Ramadan Dari 1 Jun Hingga 4 Jun 2018

Promosi khas sempena bulan Ramadan 2018 dan juga GST sifar peratus ini bermula dari 1 Jun hingga 4 Jun 2018. Jadi, anda kena cepat dan rebut peluang ini dengan shopping online di Lazada Malaysia.

Anda bukan sekadar boleh mendapat harga diskaun dan potongan menarik untuk produk Apple iPhone, tetapi juga produk-produk Apple yang lain seperti MacBook, iPad, Apple Watch termasuklah juga aksesori berkaitan produk Apple.

Saya pun teruja dengan diskaun yang diberikan, kerana susah nak dapat tawaran seperti ini di mana-mana kedai Apple samada secara online mahupun offline. Kalau ada bajet lebih, memang saya dah tempah awal-awal .. huhu.
Promosi Ramadan Apple Store Lazada Malaysia

Contohnya macam Apple iPad, harga ditawarkan di Lazada sempena promosi Ramadan 2018 cuma RM1,349 sahaja.

Cuba lihat promosi khas bulan Ramadan 2018 untuk iPhone X dan iPhone 8 Plus ini ....
Promosi Apple Store Lazada Malaysia 1 Jun Hingga 4 Jun 2018
Saya rasa, untuk seorang yang benar-benar minat dengan iPhone, tentu tak teragak-agak untuk rebut peluang ini untuk memiliki iPhone X atau iPhone 8 Plus ini dengan harga diskaun khas sempena Ramadan 2018 ini.

Promosi ini tak lama, bermula dari 1 Jun hingga 4 Jun 2018, hanya 4 hari sahaja. Maka, kalau ingin bergaya dengan produk Apple di Hari Raya nanti, boleh chekidaut apa yang ditawarkan ini di SINI.

Oh ya, bukan setakat promosi dan diskaun khas produk Apple sahaja .. ada banyak lagi promosi dan tawaran harga menarik di Lazada Malaysia sempena bulan Ramadan dan juga GST sifar peratus ni. Kalau anda kaki shopping, ini mungkin peluang menarik untuk berbelanja dengan lebih bijak.

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Haiiii laaaa, murahnyaa ...jauh beza gak masa saya mula-mula beli iphone8 saya huhuhu..
    Tapi takpelah, sbb saya dpt hadiah harjadi, so mahal ke murah, terima aje hehehehe...
    Kalau beli duit sendiri, maunya nngis tepi bucu tgk harga..

    BalasPadam
  2. best.

    ----------
    Ada akaun Instagram & dan nak menang perfume FREE.
    Jom join giveaway kami (IG: @rexylla).
    Syarat penyertaan cukup simple.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement