Domain murah cuma RM10 untuk setahun! Anda ada blog tetapi masih menggunakan nama domain percuma seperti .blogspot atau .wordpress? Apakata anda ambil peluang memiliki nama domain sendiri, cuma dengan bayaran permulaan hanya RM10.00 setahun!

Aha, ini satu tawaran yang bagi saya sukar nak jumpa .. andai anda benar-benar mahu memajukan blog anda ke satu aras yang lebih baik.

Nama Domain Murah, Hanya *RM10 Setahun


Tawaran domain murah dengan bayaran RM10 setahun ini adalah untuk nama domain .blog yang disediakan oleh Exabytes, sebuah syarikat yang berpejabat di Pulau Pinang. Ia sebuah syarikat tempatan yang sudah lama berada di dalam industri nama domain dan hosting di Malaysia dan antarabangsa.

Mungkin nama domain .blog adalah sesuatu yang baru bagi kebanyakkan pemilik blog dan laman web, tetapi ia satu ext untuk nama domain yang sangat bagus, dan lebih menampakkan satu laman web itu merupakan sebuah blog.

Sebab Gunakan Domain .Blog untuk Web/Blog Anda?

Mengapa harus anda miliki .blog sebagai nama domain anda untuk laman web atau blog anda? Ikuti video di bawah ini yang akan memberitahu akan kelebihannya.



Aha ... dah jelas? Jika anda belum lagi mempunyai nama domain sendiri untuk laman web yang berkonsep blog, bolehlah mendapatkan nama domain .blog ini yang nampak lebih personal, lebih 'personal' dan menunjukkan ciri sebenar bahawa apa yang akan dibawakan kepada pengguna internet sebagai satu catatan blog.
Domain RM10 setahun


Harga domain .blog RM10.00 ini adalah tawaran satu kali dan ianya dibuka secara terhad untuk 2,500 pelanggan terawal Exabytes. Jadi, kalau anda mencari nama domain yang unik, bolehlah daftar sekarang dan bayar cuma RM10.00 sahaja untuk tahun pertama.

Cara Dapatkan Domain Murah .Blog dari Exabytes Malaysia

Bagaimana nak dapatkan nama domain murah dari Exabytes ini?
  1. Klik pautan ini - https://goo.gl/SKA1GW
  2. Kemudian taip - NAMABLOGANDA.blog di kotak disediakan contoh: abangensem.blog
  3. Klik butang 'Continue' jika terpapar 'NAMABLOGANDA.blog is available'
  4. Semak 'Order Summary'. Seterusnya buat bayaran dan dapatkan pengesahan.
Jika anda diminta untuk masukkan kod promo, masukkan kod berikut - RM10BLOGDOMAIN

Bila dah ada pengesahan bahawa domain .blog menjadi milik anda, lakukan setup untuk membolehkan nama domain itu digunakan.

Orait. Semoga seronok menggunakan nama domain blog anda yang unik.

Ingat ye, hanya untuk 2,500 pelanggan terawal sahaja. Maka cepat tempah dan daftarkan nama blog dengan domain unik .blog ini.


*promosi sah untuk 2,500 pelanggan pertama
*bayaran RM10/setahun hanya untuk tahun pertama sahaja


3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. alaaaaaaaaaaaa baru je beli yang rm45 tu huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe... uhhss RM45? Mahal gak tu. Ada yang jual RM40 setahun

      Padam
  2. wah! ini sudah bagus! thank you sebab berkongsi informasi bermanfaat ini tuan HH

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement