Designo Pro V2 - Aplikasi Grafik Terbaik Bisnes Online Mahupun Offline. Antara banyak masalah dihadapi oleh usahawan online, mahupun offline ialah menghasilkan grafik berkualiti terbaik, yang cantik, serta menarik. Selain itu, masalah lain ialah menghasilkan satu grafik yang boleh digunakan untuk semua media, samada media online mahupun bercetak. Apakata anda cuba gunakan aplikasi Designo Pro V2, satu aplikasi online cloud-based yang boleh diakses di mana-mana sahaja!

Sebenarnya, aplikasi Designo Pro bukanlah satu aplikasi baru. Ia sebenarnya antara aplikasi yang telah banyak digunakan oleh ramai usahawan seluruh dunia. Aplikasi grafik ini membolehkan semua orang mencipta dan menghasilkan grafik profesional yang mengagumkan dalam hanya beberapa saat. Tak perlu pengetahuan teknikal tinggi, mahupun tahap kreativiti level IPT .. siapa sahaja boleh hasilkan grafik menarik untuk bisnes malah apa sahaja dengan menggunakan Designo Pro ini.

Designo Pro V2 - App Grafik Terbaik Bisnes Online Mahupun Offline

App grafik untuk bisnes dan perniagaan
Aplikasi Grafik Terbaik Bisnes Online Mahupun Offline
Saya suka nak cerita mengenai aplikasi ini yang sudah dikemaskini dengan cirian yang terbaik, lebih baik daripada versi terawalnya. Untuk Designo Pro V2 ini, salah satu kelebihan yang ada padanya ialah ia mampu menghasilkan grafik berkualiti designer dalam format SVG.

Apa kelebihan format grafik dalam SVG ini?

Ia membolehkan apa sahaja grafik yang anda hasilkan boleh dikembangkan (besarkan) atau kecilkan tanpa kehilangan kualitinya. Ini bermakna satu grafik dalam format ini, anda boleh gunakan untuk hasilkan samada grafik untuk banner iklan online, grafik besar untuk iklan seperti billboard, grafik untuk brosur dan pamplet, malah anda boleh gunakan untuk grafik bagi cetakan pada baju, mug, atau produk cenderahati.

Format ini merupakan ciri terbaik dan paling best yang ada dalam Designo Pro V2. Itulah sebab saya katakan di awal tadi, ia merupakan aplikasi grafik terbaik untuk mereka yang ada bisnes online mahupun offline. Tak perlu lagi nak upah designer mahal-mahal, kerana anda sendiri dah boleh gunakan aplikasi Designo Pro V2 ini untuk hasilkan grafik iklan dan promosi anda sendiri yang berkualiti terbaik.

Ciri-Ciri Terbaik Designo Pro V2 Untuk Rekaan Grafik Anda Sendiri

Aplikasi mudahkan reka design secara online
Tak susah menggunakan Designo Pro V2 ini. Walaupun anda tak tahu langsung menggunakan aplikasi grafik seperti Photoshop atau yang seumpamanya, dengan Designo Pro ianya dipermudahkan. Aplikasi ini, yang baru sahaja dilancarkan pada November 2017, adalah satu revolusi penghasilan grafik berteraskan platform cloud-based.

Ini kelebihan yang ada jika anda gunakan Designo Pro V2 ini:
  1. Anda tidak perlu install dalam komputer anda.
  2. Ia adalah aplikasi grafik cloud-based. Maksudnya, anda boleh edit gambar serta grafik di mana jua anda berada. Syaratnya mesti ada akses internet.
  3. Kualiti terbaik kerana imej yang dihasilkan adalah jenis vektor (SVG).
  4. Antaramuka aplikasi ini yang sangat mesra pengguna.
  5. Ada ratusan template tersedia yang boleh anda gunakan, samada untuk logo, header, banner, grafik dan sebagainya.
  6. Satu klik untuk anda muat-turun rekaan grafik anda, dan gunakan samada untuk laman web perniagaan, blog mahupun untuk video promosi anda.
  7. Kelebihan untuk hasilkan grafik 3D, yang sangat popular digunakan oleh usahawan online serta para affiliate marketer.
  8. Mockup realistik. Antara teknik promosi dan pemasaran yang semakin banyak digunakan untuk menyakinkan bakal pelanggan. Anda cuma perlu letak design anda ke dalam mockup yang telah tersedia dalam aplikasi ini.
  9. Boleh integrasi dengan software grafik yang lain seperti easy sketch pro dan explaindio.

Banyak lagi kelebihan yang ada dalam aplikasi ini, anda boleh tengok lebih banyak lagi di sini -
Designo Pro V2

Video Review Designo Pro V2

Okay, cuba lihat video demo atau review cara menggunakan Designo Pro V2 ini di bawah, disediakan oleh rakan saya, saudara Ahmad Shahrin yang turut mempromosikan produk ini:

Overview Designopro2 from Ahmad Shahrin Mohamad Anuar on Vimeo.

Amacam? Menarik bukan? Anda perlu tonton video di atas untuk lihat betapa bestnya Designo Pro V2 ini. Kalau anda tak tonton, anda takkan tahu kenapa saya kata aplikasi ini adalah merupakan aplikasi grafik terbaik untuk bisnes online mahupun offline anda.

[Info ] Kalau tak keluar video di atas tu, boleh tonton di sini - https://webrready.com/designopro2/

Dengan format grafik vektor yang dihasilkan menerusi Designo Pro V2 ini, anda boleh gunakan imej grafik yang sudah tersedia, sudah siap direka, sudah penuhi segala kehendak anda dalam semua platform bisnes dan perniagaan anda yang boleh anda terfikirkan.

Grafiknya tidak akan mudah menjadi blurr ... dan kekal cantik, menarik, dan nampak pro serta mahal! Walhal, ianya adalah rekaan anda sendiri tanpa upah mana-mana designer pun. Weihh upah designer untuk kualiti seperti dalam Designo Pro ni bukan murah ye. Saya tahulah sebab saya pun antara yang menjalankan servis menghasilkan grafik untuk banner iklan untuk pelanggan blog saya.

Designo Pro bolehkan anda hasilkan grafik hebat kualiti profesional, dengan akses aplikasi ini secara online tanpa perlu pengetahuan tinggi, ia sangat mesra pengguna dan mudah digunakan sesiapa sahaja.

Malah, ada yang telah menggunakan aplikasi ini mengatakan ia seperti menggunakan Adobe IIlustrator tetapi lebih simple dan dengan kos yang jauh lebih murah. Ya .. anda tidak memerlukan kos yang tinggi untuk gunakan aplikasi ini.

Nak tahu berapa kos yang perlu anda keluarkan untuk gunakan Designo Pro V2 ini? Aha, cuba anda lihat sendiri di sini - Designo Pro V2

Bagaimana Nak Gunakan Designo Pro V2?

Berikut adalah langkah mudah untuk gunakan aplikasi terbaik utnuk grafik bisnes online dan offline anda ini...
  • Langkah 1 - Login ke platform cloud Designo Pro V2 dan pilih lebih 400+ template tersedia atau muat naik grafik anda, atau imej apa jua imej vektor.
  • Langkah 2 - Edit template yang tersedia untuk penuhi kehendak anda, menggunakan fungsi editor drag&drop yang ada.
  • Langkah 3 - Klik eksport ke apa jua jenis format yang sesuai untuk digunakan pada laman web bisnes anda, blog, label produk, kotak produk, ebook, banner iklan mahupun untuk video pemasaran anda - samada untuk bisnes online mahupun offline.

Aha .. 3 langkah ringkas untuk anda gunakan aplikasi grafik ini.

Akses sekarang dan manfaatkan. Jika anda akses menerusi laman web ini - https://webrready.com/designopro2/ ... anda akan diberikan tutorial di dalam Bahasa Melayu untuk memudahkan lagi pemahaman anda tentang cara untuk menggunakan Designo Pro V2 ini.

Peluang Jana Komisen Menerusi Designo Pro V2

Oh ya, jika anda berminat untuk mempromosikan produk Designo Pro V2 ini kepada rakan-rakan usahawan anda, maka boleh turut serta dengan mendaftarkan diri sebagai rakan affiliate menerusi pautan ini - https://webrready.com/jv-affiliate-designopro2/

Program affiliate ini dibawakan oleh saudara Ahmad Shahrin.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement