Jika anda mahu bercuti atau berhajat mahu ke Kota Kinabalu, pada waktu yang sama mahu mencari servis kereta sewa atau car rental, pastikan anda lihat pakej menarik yang telah disediakan oleh An-Naqlu Kota Kinabalu Car Rental. Ada promosi menarik sepanjang tahun 2018 selain pakej VVIP yang menawarkan perkhidmatan sewaan kereta beserta pemandu atau Chauffeur.

Kota Kinabalu memang merupakan antara destinasi percutian menarik di Malaysia. Ia ada pelbagai tarikan selain keistimewaan mempunyai puncak gunung tertinggi di Asia Tenggara iaitu Gunung Kinabalu. Jika anda ke sana tanpa guide, mungkin anda bakal terlepas lokasi dan tempat menarik yang ada di sana.

Pakej Sewa Kereta Menarik dari An-Naqlu Kota Kinabalu Car Rental

Pakej Sewa Kereta Menarik dari An-Naqlu Kota Kinabalu Car Rental
Pakej Sewa Kereta Menarik dari An-Naqlu Kota Kinabalu Car Rental
Saya telah direkemenkan oleh sahabat saya di sana, jika mahu melancong, bercuti atau hadiri apa-apa event di Sabah, terutama di Kota Kinabalu, bolehlah dapatkan perkhidmatan sewa kereta dengan An-Naqlu Kota Kinabalu Car Rental. Tak perlu cari yang lain, kerana syarikat bumiputera ini menyediakan beberapa pakej menarik sewaan kereta.

Tempahan untuk sewa kereta atau car rental pula boleh dilakukan dengan mudah, iaitu secara online menerusi laman web tempahannya. Dan bagi memudahkan para pelanggan untuk membayar tempahan secara online, boleh menggunakan PayPal samada untuk pembayaran menggunakan kad debit mahupun kad kredit. In Sha Allah, urusniaga ini selamat kerana PayPal merupakan portal yang dipercayai untuk melakukan urusniaga secara dalam talian.

Seandainya anda tidak yakin untuk membuat tempahan secara online menggunakan PayPal ini, boleh sahaja lakukan dengan cara lain yang anda fikirkan lebih selamat dan telus menerusi laman web Kinabalu Car Rental. Di laman tersebut, anda boleh berhubung samada menerusi kotak pertanyaan, email mahupun nombor telefon yang disediakan.

Pakej Istimewa An-Naqlu Kota Kinabalu Car Rental

Pakej Sewa Kereta Menarik dari An-Naqlu Kota Kinabalu Car Rental
Promosi Hebat Sewa Kereta Kota Kinabalu 2018
Apakah pakej menarik disediakan oleh An-Naqlu Kota Kinabalu Car Rental ini?
  • Sewaan harian kereta dari serendah RM110 sehari.
  • Sewaan harian kenderaan pacuan 4 roda (4x4 auto) dari serendah RM350 sehari.
  • Sewaan kenderaan bersama pemandu disediakan samada untuk majlis kenduri perkahwinan, mesyuarat, acara syarikat, acara sukan dan juga untuk percutian santai.
  • Diskaun sehingga 20 peratus untuk tempahan kenderaan sewa (car rental) yang dilakukan secara online.
Kenderaan atau kereta sewaan yang disediakan oleh An-Naqlu dijamin selamat, bersih dan in Sha Allah memenuhi segala keperluan untuk para pelanggan yang mahukan keselesaan dan kemudahan terbaik sewaan kereta.
[post_ads]

Servis Tambahan

Servis tambahan An-Naqlu Kota Kinabalu Car Rental
Dan yang paling best, pihak An-Naqlu juga sedia membantu dan menyediakan tempahan untuk hotel dan homestay untuk kemudahan pelanggan. Malah, ada pakej dengan harga istimewa diberikan untuk pelanggan yang membuat tempahan sewaan kereta secara bulanan.

Dengan An-Naqlu Kota Kinabalu Car Rental:
  • Boleh dapatkan 'pemandu pelancong' dengan sewaan kereta atau servis Chauffeur.
  • Boleh buat tempahan sewaan kereta secara bulanan.
  • Boleh bayar online menggunakan kad debit atau kad kredit.
  • Boleh minta khidmat menempah hotel atau homestay di Kota Kinabalu.
  • Dapatkan pakej harga menarik termasuklah diskaun 20% untuk tempahan yang dibuat secara online.
  • Variasi kenderaan untuk sewaan harian daripada kereta Perodua Viva, Proton, Toyota Vellfire hinggalah kenderaan pacuan empat roda (4x4).
Servis yang ada disediakan oleh An-Naqlu ni memang nampaknya bagus dengan adanya pakej menarik yang ditawarkan. Memang wajarlah ia menjadi pilihan terbaik jika mahu mendapatkan servis sewaan kereta jika berada di Sabah atau Kota Kinabalu.

Rugilah kalau tak cuba jika anda ke Sabah atau ke Kota Kinabalu ... tak mahu ke ada Chauffeur bila berada di sana? Huhuhuu...

Testimonial dan Rekomendasi Pelanggan

Pelanggan-pelanggan yang telah dapatkan servis daripada An-Naqlu Kota Kinabalu Car Rental semuanya berpuas-hati, malah ada yang recommend pada kawan-kawan dan kenalan lain. Satu reputasi yang perlu anda lihat jika nak mencari sewaan kereta.

Pertanyaan, Info Lanjut dan Cara Tempahan

Untuk info lanjut, tempahan dan sebagainya, boleh rujuk berikut:
Tempahan Kota Kinabalu Car Rental, Sabah

[post_ads_2]

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement