Muat turun sekarang Ebook Rahsia Sedekah. Ia merupakan ebook yang akan membuka minda anda tentang kehebatan bersedekah, dan paling penting anda akan sedar bagaimana dengan cara bersedekah yang betul boleh menjadi jalan untuk menjadi seorang yang berjaya dan melimpah-ruah rezekinya.

Saya sendiri dah membaca ebook ini, dan mendapat manfaat darinya. Saya sangat syorkan anda membacanya dari awal hingga habis. Ambil inspirasi daripada kisah yang ditulis dalam ebook ini bagaimana seorang manusia biasa menjadi orang Melayu terkaya di Malaysia dengan konsep bersedekah.

Ebook Rahsia Sedekah Percuma

Muat Turun Percuma Ebook Rahsia Sedekah
Rahsia Sedekah
Kalau ikutkan, ramai sedar akan kehebatan bersedekah. Namun, masih gagal untuk ambil manfaat dengan kelebihan yang Allah S.W.T berikan jika kita sering bersedekah. Anda tentu dah baca mengenai kisah duit 50 sen dengan duit RM50 yang saya paparkan sebelum ini, kan .. kan? Nampak tak? Ya, ramai sedar akan kelebihan bersedekah, tapi sebenarnya dalam hati ... takut-takut nak bersedekah. Mereka takut bahawa kalau bersedekah sekian-sekian, akan buat mereka tak cukup makan, kurang kaya dan sebagainya.

Buat orang Islam, wajib tahu bahawa amalan bersedekah ini bukan sekadar membuka pintu rezeki di dunia, tetapi juga boleh menghalang bencana dan bala. Paling penting, dengan bersedekah itu juga, berupaya memadamkan api neraka. Allahu Akbar !
[post_ads]
Sedekah bukan untuk kekayaan sahaja. Bersedekah mempunyai makna yang begitu luas, hinggakan tersenyum pun dianggap bersedekah, menolong orang yang di dalam kesusahan dianggap bersedekah, meringankan bebanan orang dianggap bersedekah, menanam pokok dengan niat agar buahnya dimakan oleh burung juga dianggap bersedekah.

Ketahuilah apa lagi makna bersedekah yang sebenar dan jadilah orang yang rajin bersedekah menerusi ebook ini. Ketahuilah selok-belok bersedekah, kerana tidak semua sedekah diterima Allah.

Muat Turun Percuma Ebook Rahsia Sedekah

Muat Turun Percuma Ebook Rahsia Sedekah
Sukacita dimaklumkan, ebook Rahsia Sedekah tulisan Allahyarham Zahidan Abdul Aziz kini boleh dimuat-turun secara percuma. Ia tersedia untuk anda di bawah - samada untuk bacaan terus, atau boleh sahaja muat-turun percuma dengan klik butang kekotak dan klik 'save-as'. Anda boleh cetak jika mahu.

Cara Muat Turun

Pun begitu, ia berada dalam konten premium blog ini. Klik LIKE untuk akses, dan mudah-mudahan dengan cara itu, lebih ramai lagi akan dapat manfaat daripada ebook percuma Rahsia Sedekah ini. Dan in Sha Allah, segala manfaatnya nanti boleh dijadikan sedekah ilmu terbaik untuk Allahyarham Zahidan Abdul Aziz yang meninggal dunia akibat kanser pada tahun 2017.
[lock]



[/lock]

Terima kasih kepada anda yang sudi mendapatkan ebook Rahsia Sedekah percuma ini. Jangan lupa untuk war-warkan kepada rakan anda yang lain ye menerusi media sosial yang lain, termasuklah kongsikan pautan ini ke group WhatsApp anda.
[post_ads_2]
Al Fatihah buat Allahyarham Zahidan Abdul Aziz. Beliau ialah penulis ebook Rahsia Sedekah dan founder Halal Manufacturing.
[Baca Juga] Wanita Ini Bina Bisnes Dengan Bersedekah

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement