Tak perlu kot saya nak ulas siapa dia si Siti Saleha ni, ramai dah kenal dengan dia, apatah lagi kalau disebut dan dipanggil dengan Nora Elena (watak dalam sebuah drama popular). Siti Saleha memang ada blog. Blog pelakon cantik Siti Saleha ni dah wujud sejak tahun 2011 lagi. Uhh tak tahu ekk?

Tapi, itulah .. seperti kebanyakkan blog-blog yang ditulis selebriti popular Malaysia lain ... ianya dah lama tidak dikemaskini. Jika semak entri terakhir dalam blog Siti Saleha ni, ia kali akhir ditulis dan diterbitkan pada 14 Februari 2013.

Blog Peribadi Siti Saleha

Blog Siti Saleha
Blog Siti Saleha
Tak susah buat blog sendiri ni, selebriti pun boleh wujudkan blog sendiri dengan mudah. Dan kalaulah selebriti pandai gunakan platform percuma disediakan oleh Google ini, pasti banyak manfaat dan kelebihan boleh mereka terima. Tapi itulah, masih ramai lagi yang tidak tahu bahawa blog percuma seperti blogspot boleh jana income pasif dengan mudah kalau tahu caranya.

[Dah Baca?]Bina Blog Sendiri Dalam 5 Minit

Blog Siti Saleha
Blog Siti Saleha dah bagai nyawa-nyawa ikan .. hehehe .. tapi walaupun tak update, jika anda nak susuri kisah sejarah kehidupan Siti Saleha zaman 2011 - 2013 .. bolehlah jenguk-jenguk. Mungkin ada kisah menarik dari Siti Saleha ni yang anda tak tahu.
I was born on the 14th of March about 4.30am I think on a Tuesday. Was born in England in good ol' Essex but was raised in Malaysia. Yup, I'm a spring girl. My mom gave birth to all 4 of us in different seasons. Me-spring, Rohana-summer, Rosnah-Autumn and Shamsul-winter. Pretty cool huh? - Blog Siti Saleha

Uhh header blog Siti Saleha .. tertepek gambar wajah Siti Saleha yang besar ... terkejut den bila buka blog selebriti cantik yang sudahpun berkahwin ni.
[post_ads]
Anda nak tahu lagi siapa selebriti Malaysia yang ada blog peribadi? Jangan lupa untuk langgan blog ini ye .. huhu.

8 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. ada blog rupanya siti saleha ni....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya lama dah, entri ni pun entri republish sebenarnya .. hehehe

      Padam
  2. suka tengok lakonan siti saleha ni...

    BalasPadam
  3. eh.. beliau ada blog ye.. bolehlah nak gi terjah jap..

    BalasPadam
  4. Wah blogger juga dia rupanya. Tp cool la adik beradik dia lahir in 4 different season

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tula .. minda orang berdarah kacukan ni lain sedikit ... ye tak?

      Padam
  5. Balasan
    1. Lama dulu, skrang saya fikir Siti Saleha dah tak tahu cara kot nak login

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement