Nampaknya kempen jualan online besar-besaran #MYCYBERSALE sudah bermula, dengan tawaran diskaun sehingga 90% untuk jenama-jenama dan kedai online terpilih. Anda seharusnya tidak melepaskan peluang ini untuk mendapatkan harga produk yang sukar nak dapat di mana-mana kedai mahupun pasaraya yang ada.

Mahu berjimat lebih, mari bersama saya dalam #MYCYBERSALE ini. Ada banyak harga rendah menarik, selain diskaun, kod baucer percuma, hadiah misteri, hadiah cabutan bertuah, hadiah kontest dan bermacam-macam lagi, selain penawaran kos penghantaran percuma untuk pembelian tertentu.

Jualan Online Besar-Besaran #MYCYBERSALE 2017

Kempen kali ini melibatkan lebih daripada 1000 etailers, merangkumi pelbagai produk dalam pelbagai kategori. Pasti ada sesuatu untuk anda beli belah online mulai hari ini 9 Oktober hingga 13 Oktober 2017, shopping sakan cuma 5 hari sahaja.

Anda boleh dapatkan banyak produk menerusi kedai-kedai online dari pelbagai jenama .. malah dari jenama bertaraf antarabangsa dengan harga yang mampu anda bayar. Serius ni, nak shopping online .. inilah masa yang paling terbaik untuk miliki apa yang selama ini hajati.

Antara produk yang boleh anda cari menerusi jualan besar-besaran MYCYBERSALE 2017 ini adalah terdiri daripada:
Jualan Online #MYCYBERSALE Besar-Besaran - Diskaun Sehingga 90%
Cukup banyak pilihan bukan? Malah anda boleh dapat banyak diskaun sehingga 90% menerusi laman web shopping online seperti Lazada, 11th Street, EasyBuy, Shopee, Qoo10, Hermo, FashionValet, Shoppu, Uniqlo, Sen Heng, Lelong, Zalora, Photobook, Pixajoy, SimplySiti, Sembonia, dan banyakkkk lagi.
Jualan Online #MYCYBERSALE Besar-Besaran - Diskaun Sehingga 90%
Saya sendiri telah mula jenguk-jenguk tawaran-tawaran menarik yang ada dalam MYCYBERSALE sejak awal pagi tadi ... jam 2 - 3 pagi saya dah tengok FLASH SALE yang membolehkan saya lihat tawaran harga produk serendah RM1 !!

Mengiurkan betul.

Haha .. dan produk pertama yang telah saya dapat menerusi kempen MYCYBERSALE ini adalah seutas jam tangan lelaki jenama Massa dari Massa Collection. Harga jam ni jika hari biasa, adalah RM299 tetapi sekarang boleh dibeli dengan separuh harga sahaja.

Ambillah kesempatan untuk dapatkan banyak baucer kod diskaun yang disediakan oleh jenama-jenama tertentu. Gunakan ia untuk lebih penjimatan semasa kempen shopping online besar-besaran ini. Anda cuma ada 5 hari sahaja ....

Tawaran Menarik Menerusi Blog Ini ...

Meh lihat beberapa diskaun menarik di bawah ini, untuk redeem .. boleh klik pada banner-banner yang telah saya sediakan ini.




Lagi ... banyak tawaran dengan kod diskaun, barangan percuma serta rebat tunai ... susah nak dapat ni di waktu lain ...


9 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Balasan
    1. Dah start dah shopping online malam tadi .. ahaksss #mycybersale 2017

      Padam
  2. mycybersale ni buat kita tak tentu arah pulak...hadoiii..ni pun rasa macam nak tambah lagi kat bakul masuk

    BalasPadam
    Balasan
    1. hati2 jangan terlebih bajet .. naya kang, walaupun gaji awal .. :)

      Padam
  3. Balasan
    1. Yeahh .. jommm MYCYBERSALE ... destinasi pilihan adalah LAZADA .. negh ngeh ..

      Padam
  4. Appewise.com - RM 20 voucher code:mycybersale20 & RM 500 photoshooting voucher to give away + FREE Mystery Gift
    There are bundled offers too. Check it out.

    BalasPadam
  5. wah sampai 70% tu memang menarik la

    BalasPadam
  6. Pergh murahnya VR tu pun RM10.. dulu saya beli RM35 tau.. huhu je la

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement