Siapa yang tidak kenal dengan jenama Apple iPhone. Ia merupakan antara peranti telefon pintar paling popular di dunia. Ia dianggap sebagai sebuah telefon pintar premium yang diperlengkapkan dengan segala perkakasan terbaik di dalamnya. Siapa yang mempunyai iPhone, ia berada di dalam kelas yang tersendiri.

Saban tahun, Apple iPhone pasti akan mengurangkan harga jualan bagi setiap keluaran iPhone. Sebelum ini Apple pernah mengumumkan penurunan harga sehingga RM500 diskaun buat model terbaru mereka iaitu Apple iPhone 7 dan 7 Plus. Untuk Apple iPhone 6 pula, ia telah dikurangkan harganya kepada RM1499 pada awal Julai 2017.

Apple iPhone 6 Baru Hanya RM1344

Harga Apple iPhone 6 Baru Hanya RM1344
Dan agak mengujakan kepada para peminat Apple iPhone, peranti iPhone 6 32GB (Gold) sudah boleh didapati secara belian online dengan harga baru iaitu RM1344 sahaja. Sejak awal Ogos 2017, saya dapati harga iPhone 6 baru sudah boleh diperoleh dengan harga diskaun hampir 30% kurang daripada harga jualan di Lazada Malaysia.

Beza banyak dengan harga sebelum ini yang pernah saya ceritakan di sini - Harga iPhone 6 dan iPhone 6 Plus di Malaysia
Harga Terkini 2017 Apple iPhone 6 Hanya RM1344
Wahh .. sangat menarik..

Walaupun model ini sudah mencecah 3 tahun sejak diperkenalkan pada tahun 2014, saya boleh katakan penawaran diskaun pada kali ini menerusi Lazada sangat sesuai buat anda yang sudah lama idamkan untuk mendapatkan sebuah Apple iPhone.

Dari segi sistem operasi, ia masih menyokong iOS 10 seperti yang digunakan pada model terbaru iPhone ketika ini. Lebih menarik, Apple turut mengumumkan Apple iPhone 6 bakal turut menerima kemaskini iOS 11 tidak lama lagi.

Jadi, tidak menjadi kerugian kalau memiliki peranti ini.

Peluang Untuk Dapatkan iPhone 6 Dengan Harga Diskaun

Kalau anda sudah bosan dengan peranti telefon pintar menggunakan Android, mungkin ini masa yang sesuai untuk cepat-cepat memesan Apple iPhone 6 ini. Saya pasti stok dengan harga diskaun RM1344 ini tak banyak.

Dan pastinya agak sukar untuk mendapatkan harga Apple iPhone 6 pada RM1344 di kedai-kedai biasa. Berminat nak menjadi pengguna iPhone? Anda terus sahaja ke SINI.

Ia bukan produk refurbished tetapi 100% original baru dengan waranti tempatan selama 1 tahun.

Kenal sesiapa yang mahukan Apple iPhone 6? Jangan segan untuk kongsikan dengan dia menerusi media sosial ye.

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement