Siapa sini peminat telefon jenama Apple? Aha, teringin nak miliki iPhone 7 baru tak? Dapatkan tawaran menarik dengan harga diskaun untuk telefon pintar paling popular dan bernilai di dunia ini, iaitu iPhone 7.

Saya tahu ramai di antara anda yang teringin nak merasa menjadi pengguna iPhone ni. Ia antara gajet pilihan popular di dunia. Ramai yang guna telefon Apple iPhone ini berada di dalam kelas tersendiri. Tak gitu?

Hot Deal iPhone 7 Harga Diskaun

Hot Deal iPhone 7 Harga Diskaun
Hot Deal iPhone 7 Harga Diskaun
Ok, khas untuk mereka yang teringin untuk memiliki telefon iPhone 7 ini, ada tawaran khas diskaun menarik untuk mendapatkan set baru smartphone iPhone 7 ini secara online. Anda boleh beli dengan tawaran hot deal iPhone 7 harga diskaun di laman web shopping online terkenal di Malaysia, iaitu Lazada.

Di Lazada, anda boleh memiliki iPhone 7 ini dengan kadar bayaran ansuran yang rendah, serendah RM299 sebulan. Tak ada kontrak. Tak perlu nak langgan apa-apa produk telco, anda boleh beli dan terus pakai menggunakan telco sedia ada.

Antara ciri terbaik yang ada pada iPhone ini adalah kameranya. Saya sejak sekian lama sangat sangat jeles pada mereka yang mengambil gambar menggunakan kamera iPhone ni. Bila gambar diambil, kemudian dimuat naik ke instagram, fuh .. memang syoklah tenung dan tengok. Warna dia cukup menarik .. jadi tak hairanlah kenapa kamera iPhone, merupakan kamera smartphone paling popular.
iPhone is the most popular camera in the world. Now we’ve re‑engineered that beloved camera, adding optical image stabilisation, an ƒ/1.8 aperture and a six-element lens to make it even better for shooting photos and videos in low light. And with advanced new features like wide colour capture, your photos and Live Photos will look even more vibrant.
Oh ya, ramai sebenarnya yang syor untuk dapatkan telefon iPhone 7 ini menerusi tawaran promosi daripada telco. Tapi itulah, terikat pula nanti ...

Kenapa saya syor anda beli set baru tanpa kontrak telco ni? Sebabnya nanti, anda boleh jual balik jika fikir mahu mendapatkan set telefon lain, macam iPhone 8 ke .. huhuhu. Harga jualan balik untuk jenama telefon pintar Apple tidak pernah mengecewakan.

Untuk mereka yang tak tahu spesifikasi iPhone 7 ni, boleh rujuk laman rasmi Apple di sini - Apple Store

Malah, kalau anda nak jual telefon iPhone 7 ini di facebook personal anda pun dah boleh menarik perhatian ramai orang. Serius, ramai orang yang gilakan jenama Apple atau iPhone ni, hatta ia set second-hand atau prelove.

Jadi, memiliki sebuah telefon jenama Apple setakat ini saya lihat bukan satu kerugian. Tak macam sesetengah telefon pintar tu, baru je beberapa bulan .. dah turun harga dengan mendadak, malah ada tu sampai setengah harga.


Andailah anda bercita-cita nak memiliki telefon iPhone 7 yang punyai banyak cirian menarik ni, maka bolehlah buat tempahan segera selagi stok dan promosi masih ada. Boleh terus beli secara online di Lazada. In Sha Allah, anda akan dapat set original dengan waranti.

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. setakat ini jenama iphone memang lejen..

    pesaingnya sukar bagi saingan

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement