Kerja dari rumah buat bisnes baju kurung bukan benda baru. Ia sememangnya satu perniagaan yang menguntungkan kerana baju kurung adalah pakaian yang merupakan satu keperluan. Permintaan terhadap baju kurung tidak pernah menghampakan. Ia adalah bisnes proven berikan pendapatan lumayan terutama untuk surirumah sejak sekian lama.

Saya ada ramai kawan yang buat bisnes dari rumah. Ia bisnes yang menjadi minat ramai kerana melakukan bisnes dari rumah tidak melibatkan kos seperti penyewaan kedai, permit menjual dan sebagainya. Bisnes dan berniaga jual baju kurung adalah salah satu yang popular.

Kerja Dari Rumah Jual Baju Kurung Terbukti Menguntungkan

Kerja Dari Rumah Bisnes Baju Kurung
Kerja dari rumah dengan menjual baju kurung sudah terbukti satu perniagaan yang menguntungkan. Tambahan lagi golongan sasaran untuk bisnes ini adalah sangat besar iaitu wanita.

Seorang pelanggan wanita boleh membeli sehingga 3 pasang baju kurung serentak jika kena dengan selera dan kesesuaian mereka. Saya sendiri pernah melihat seorang makcik yang memborong baju kurung yang sama tona warna hanya untuk satu majlis pernikahan anaknya sahaja. Itu baru majlis nikah ... dan percayalah ... wanita di Malaysia ada keupayaan berbelanja yang sangat hebat.

Bisnes baju kurung pula bukan setakat sesuai untuk golongan wanita. Jika anda ke Pasar Kemboja Parit Buntar yang antara lubuk memborong beraneka baju kurung pelbagai corak, potongan dan jenama; anda akan lihat majoriti yang menjual baju kurung adalah daripada golongan lelaki.
[Baca Juga] Tips Membeli-Belah di Pasar Kemboja Parit Buntar
Potensi bisnes ini memang tidak pernah berkurangan. Anda boleh jual baju kurung untuk pelbagai golongan latar belakang sosio-ekonomi malah ia tidak mengira peringkat umur. Sekarang ni, baju kurung bayi pun dah ada di pasaran. Kanak-kanak yang berumur 12 tahun pun sudah ada citarasa sendiri untuk baju kurung mereka di hari raya.

Bisnes Baju Kurung Sesuai Untuk Kerja Dari Rumah

Bisnes baju kurung adalah bisnes antara paling sesuai dilakukan di rumah kerana di zaman sekarang, anda boleh menerima tempahan dengan mudah hanya menerusi internet dan juga telefon pintar.

Bayangkan di zaman saya kanak-kanak, ibu-ibu berniaga baju kurung hanya berniaga dari rumah tanpa alat canggih zaman sekarang - itupun dah membolehkan mereka memakai gelang emas sampai ke siku ... dan rantai leher emas yang sarat di sebalik tudung.

Kadang-kala, anda tak perlu buat promosi besar-besaran pun nak menjual baju kurung ini. Anda cuma perlu jual beberapa pasang baju kurung yang ada permintaan pada rakan dan sanak saudara sahaja. Menerusi mereka, baju kurung yang anda jual akan diambil gambar dan dimuat naik ke media sosial milik mereka tanpa perlu anda suruh pun ...

Nah .. nak-nak lagi jika baju kurung yang anda jual itu sememangnya cantik, menawan, design  terkini dan dijual dengan harga berpatutan. In Sha Allah, baju kurung yang anda jual akan laku keras.

Seandainya anda tercari-cari bisnes yang sudah ada permintaan ini, dan mahu melakukan bisnes ini dari rumah, anda boleh dapatkan panduan yang disediakan untuk anda di sini - Bisnes Baju Kurung

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Corak baju tu nampak simple.. tapi cantik sangat

    BalasPadam
  2. Hi, kenapa takde ye link utk panduan baju kurung tu?

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement