Diskaun Agoda MYR200 Guna Kupon. Yuhu ... siapa mahu dapat diskaun sehingga maksima RM200 tempah hotel online? Jika anda merancang untuk family retreat dalam masa terdekat, eloklah anda ambil peluang ini untuk lebih jimat dengan tempahan hotel online di Agoda.

Agoda mahu anda berjimat sehingga MYR200 untuk tempahan hotel secara online tahun ini. Kalau anda kaki travel, merancang melancong dan bercuti bersama keluarga tahun (2017) ini, maka cepat cari tarikh cuti yang sesuai, mulai rancang dari sekarang.

Diskaun Agoda MYR200 Dengan Guna Kupon Promosi Ini

Diskaun MYR200 ini boleh anda dapatkan di tempahan hotel online Agoda menggunakan kod baucer promosi di bawah ini. Hanya boleh gunakan sekali sahaja, dan anda perlu daftar terlebih dahulu dengan Agoda untuk gunakan kod promosi atau baucer diskaun ini.
Diskaun Agoda MYR200 Dengan Guna Kupon Promosi Ini
Tak nampak kod promosi yang disediakan tu? Ok .. catat 'PAY10LESS' dan terus masuk ke laman web Agoda untuk buat tempahan. Anda boleh gunakan kod promosi ini untuk semua tempahan hotel di dunia, asalkan ia tersenarai dalam Agoda.

Pun begitu, promosi ini untuk tempoh terhad sahaja, iaitu tempahan online dibuat sebelum 31 Mac 2017 dan hanya diberikan kepada mereka yang daftar percuma di Agoda. Jadi, buat tempahan untuk cuti tahun ini sebelum akhir Mac. Tempah sekarang, bayar kemudian .. huhuhu.

Jika anda belum daftar dan menjadi pelanggan Agoda, maka terus buat sekarang. Hanya klik pautan di berikan di bawah ini, daftar dan tebus MYR200 untuk sebarang tempahan hotel secara online di Agoda.


Sedikit tips daripada saya untuk lebih jimat.

  • Buat tempahan pada hotel yang tawarkan harga diskaun tertinggi, dan kemudian gunakan kod promosi ini untuk dapatkan lagi potongan. Jadi, anda akan dapat dua kali harga lebih jimat daripada apa diiklankan di Agoda.
  • Rancang percutian yang di luar waktu puncak, sebab selalunya ada promosi tambahan jika anda tempah hotel online di luar waktu puncak. Anda akan terkejut dengan harga diskaun yang diberikan!!
  • Buat tempahan secara bundle - bermaksud, anda bukan setakat tempah satu atau dua hotel untuk percutian anda, tetapi lebih ... jadi boleh gunakan kod promosi ini untuk dapatkan potongan untuk beberapa hotel lain.
  • Semak setiap tempahan yang anda gunakan kod promosi ini, buat pengiraan samada benar diskaun telah dimasukkan.


Orait. Jangan lepaskan peluang untuk gunakan kod promosi diskaun MYR200 daripada Agoda. Bukan selalu ada promosi begini.

Lihat juga promosi lain dari Agoda di bawah ini ye ...


3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. alalala..yeke????tp smp 31 Mac. saya nak holiday april.. sob3...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ehh boleh guna la ... tempahan je kena buat sebelum 31 mac ..

      Padam
  2. ok..dah buat tempahan melalui agoda...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement