Seminar Hartanah Sarawak. Anda mahu ada ilmu berkaitan dengan hartanah? Anda mahu tahu cara-cara pelaburan yang betul dalam bidang hartanah? Saya ada peluang untuk anda dapatkan ilmu ini face-to-face dengan rakan yang berjaya dalam bidang ini, iaitu Abang Ensem atau nama sebenar beliau Meor Zaidee.

Ini peluang yang sangat baik memandangkan Abang Ensem memang terkenal dengan menganjurkan Seminar Hartanah Murah Tetapi Berbaloi.

Seminar Hartanah Sarawak 2017 oleh Abang Ensem

Seminar Hartanah Sarawak Abang Ensem 2017
Untuk permulaan tahun 2017, Abang Ensem mula mengorak langkah berkongsi ilmu hartanah dengan mereka yang mahu menceburi bidang pelaburan ini dengan menjelajah seluruh Malaysia.

Destinasi pertama untuk seminar hartanah yang dikelolakan Abang Ensem adalah di Sarawak. Jika anda tinggal dan menetap di Sarawak, jangan dilepaskan peluang ini untuk mengetahui segala rahsia untuk jana pendapatan menerusi pelaburan hartanah di Malaysia.

Info Berkaitan Seminar Hartanah Sarawak 2017

Berikut adalah info berkaitan seminar hartanah Abang Ensem yang akan dilakukan di Sarawak.

  • Tarikh : 18 Februari 2017 (Sabtu)
  • Tempat : Hotel Harbour View, Kuching
  • Masa : 9.00 pagi - 1.00 petang
  • Fi : RM120.00 (Early Bird sebelum 31/1/2017)

Anda mungkin nak tahu apakah topik yang bakal anda ketahui bila hadiri seminar ini. In Sha Allah, menerusi seminar hartanah Sarawak, para peserta akan mengetahui 3 perkara atau topik hartanah berikut:

  1. Pelaburan Hartanah Cara Saya
  2. Tip Mencari Rumah Below Market
  3. Tips Mudah Lulus Pinjaman

Buat pendaftaran awal untuk mendapatkan harga tiket atau fi seminar ini pada RM120.00 sahaja. Harga ini dijangka akan naik selepas 31 Janruari 2017. Jadi, pastikan anda menjadi yang terawal. Tunjukkan minat dan iltizam anda, kerana ia akan bantu anda untuk memperoleh ilmu yang lebih berkat ...

Pendaftaran bagi seminar hartanah Sarawak Abang Ensem ini boleh dilakukan di link ini:

Daftar Fi Early Bird (RM 120) - http://abangensem.com/pendaftaran-seminar-hartanah

Anda tidak akan rugi, sedangkan buku-buku dan ebook tulisan Abang Ensem pun dah banyak memberikan aspirasi buat ramai rakan-rakan saya, serta saya sendiri menceburi bidang pelaburan hartanah.

Dan yang pasti, anda akan dapat beramah mesra dengan seseorang yang punyai pengikut di kalangan selebriti terkenal di Malaysia ..... huhuhu...

Buat pendaftaran sekarang.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement