Rasanya ramai yang menunggu keputusan pemenang untuk Giveaway Syukur Selalu yang saya anjurkan. Setelah 7 hari berlalu (GA berakhir 21 Disember 2016), maka saya telah pun melakukan undian menggunakan Random.org untuk penentuan pemenang.

Saya telah melakukan undian menerusi Random.org, menggunakan pemilihan lima set nombor integer dari 1 hingga ke 77 mengikut senarai peserta Giveaway Syukur Selalu yang terakhir saya kemaskini.

Senarai Pemenang Giveaway Syukur Selalu

Berikut adalah keputusan undian yang telah saya lakukan.
Senarai Pemenang Giveaway Syukur Selalu
Adakah nombor giliran anda terpilih dalam cabutan ini?

Turutan pemenang adalah mengikut set di atas. Bermakna, set 1 adalah pemenang tempat pertama, set 2 sebagai pemenang tempat kedua dan begitulah seterusnya.

Dah nampak nombor dalam pemilihan di atas, maka mereka yang menang mengikut nombor giliran dinyatakan ialah:
  • Tempat Pertama - Faiqah Nur Amirah (RM100)
  • Tempah Kedua - Maziah Azalli (RM50)
  • Tempat Ketiga - Izni Syafiqah (RM30)
  • Tempat Keempat - Jamil Hashim (RM10)
  • Tempat Kelima - Wan Hazelin Wan Ismail (RM10)

Semua pemenang akan saya hubungi menerusi email yang telah didaftarkan dalam Giveaway Syukur Selalu ini. Hadiah berupa wang tunai akan dimasukkan ke dalam akaun bank masing-masing. Jika tiada akaun bank, maka anda perlu cari satu akaun bank untuk dimasukkan hadiah kemenangan ini.

Seandainya saya email, dan tiada sebarang balasan dalam masa 7 hari dari tarikh post ini diterbitkan, saya andaikan bahawa pemenang telah berniat untuk sedekah wang hadiah ke masjid di tempat saya .. :)

Tahniah kepada yang berjaya menang. Tunggu email daripada saya dengan tajuk - "Tahniah Anda Menang!"

5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement