Langkau ke kandungan utama

Minyak Herba Asmak - Penawar Asma Pada Bayi

Minyak Herba Asmak. Mencari alternatif untuk penawar Asma bayi? Mengapa tidak cuba menggunakan Minyak Herba Asmak daripada Syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdb Bhd yang kini sedang hangat diperkatakan di pasaran. Minyak ini dikatakan malah telah dibuktikan ramai bahawa sangat baik dan menjadi penawar asma pada bayi.

Minyak Herba Asmak sangat baik untuk rawatan alternatif penyakit Asma pada bayi, lelah, batuk, membuang kahak malah selsema. Bukan itu sahaja, kerana kesan penawar yang ada pada minyak ini, ia juga mampu memberikan kesan positif untuk penyakit lain dan selamat digunakan samada untuk orang dewasa mahupun bayi serta kanak-kanak.

Minyak Herba Asmak - Penawar Asma Pada Bayi

Minyak Herba Asmak
Minyak Herba Asmak adalah keluaran bermutu daripada syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd. Ia sebuah syarikat yang berdaftar dengan SSM dan mempunyai kilang yang memproses minyak herba ini.

Saya juga difahamkan bahawa pihak syarikat ini dalam proses untuk mendapatkan kelulusan KKM bagi memperoleh meditag KKM. Dengan adanya meditag ini, Minyak Herba Asmak akan berada sebaris dengan produk-produk berkualiti lain yang dijamin selamat untuk kegunaan orang ramai.

Kelebihan dan Kegunaan Minyak Herba Asmak

Kegunaan Minyak Herba Asmak
Kegunaan utama Minyak Herba Asmak ialah sebagai rawatan alternatif untuk bayi yang mempunyai masalah asma atau lelah. Ramai pengguna yang telah mencuba produk ini memberikan reaksi dan respon positif akan kelebihan Minyak Herba Asmak dalam merawat masalah asma pada bayi.

Selain itu, Minyak Herba Asmak juga baik untuk digunakan bagi melegakan semput, lelah, batuk, kahak serta selsema dengan cepat.

Terdapat juga testimoni yang mengatakan bahawa Minyak Herba Asmak keluaran Syarikat Minyak Herba Asma Mujarab dapat membantu mengurangkan sakit gigi, menghilangkan sakit kepala, senggugut, serta sembelit.

Bahan aktif dalam minyak herba ini juga didapati boleh merawat luka, kegatalan, terkena api, lenguh serta bengkak. Malah, ada pengguna yang memberitahu bahawa produk ini telah berjaya menyembuhkan pesakit strok.
Testimoni Minyak Herba Asmak
Testimoni Minyak Herba Asmak
Jadinya, Minyak Herba Asmak ini bukan sekadar baik untuk merawat asma, lelah, semput, batuk dan selsema pada bayi serta kanak-kanak, malah ia juga bagus untuk kegunaan orang dewasa.

Sekarang mari kita lihat beberapa fakta hangat berkaitan penyakit asma terutama kepada kanak-kanak.

Apa Itu Asma dan 5 Tanda Awal Asma

Asma adalah keadaan di mana saluran pernafasan kecil yang dalam paru-paru menjadi lebih sempit sehingga mengganggu peredaran oksigen untuk dibekalkan ke tubuh kita. Penyempitan saluran pernafasan ini akibat otot-otot pada saluran itu mengecut dan banyak lendir yang dihasilkan dalam saluran itu.

Berikut adalah 5 tanda-tanda awal anak terkena asma.
  1. Batuk yang berulangan
  2. Batuk teruk di malam hari sehingga masalah untuk tidur
  3. Suara anak berbunyi nyaring dan kuat ketika bernafas
  4. Dada anak terasa sesak Tarikan nafas anak pendek

Walaupun ramai ibu bapa yang tahu dan sedar akan penyakit ini, namun ada banyak persoalan yang masih ibu bapa tidak berapa faham berkaitan penyakit asma. Video di bawah akan menerangkan secara ringkas mengenai persoalan tersebut.


Kandungan Utama Minyak Herba Asmak

Penawar Asma Bayi
Kandungan utama minyak ini terdiri daripada bahan semulajadi yang masing-masing mempunyai khasiat tersendiri. Minyak Herba Asmak dihasilkan daripada Minyak Zaitun, Minyak Kelapa Dara, Habatussauda, serta Pati Gamat.

In Sha Allah, dengan ramuan yang 100% daripada bahan alam semulajadi, Minyak Herba Asmak adalah selamat dan suci. Berikut adalah beberapa fakta lain mengenai minyak herba keluaran Syarikat Minyak Herba Asmak Mujarab Sdn Bhd.

  • Ia lebih mesra kulit di mana peratusan alahan pada herbanya tersangat rendah.
  • Ia lebih cepat menyerap di kulit untuk kesan positif yang lebih cepat.
  • Ia berangin tetapi tidak mengandungi bahan aktif yang berlebihan.
  • Membantu untuk melancarkan peredaran darah.
  • Menjalani proses Research and Development (R&D) dan ditambah-baik menggunakan teknologi nano.

Cara Guna Minyak Herba Asmak

Kebaikan dan Kegunaan Minyak Herba Asmak
Cara paling asas untuk menggunakan Minyak Herba Asma ialah dengan menyapu ke bahagian leher dan ke dada. dan dari tengkuk ke bahagian belakang; khusus untuk bayi dan anak-anak yang mempunyai masalah asma, lelah, batuk, kahak dan selsema.

Untuk cara yang lebih terperinci, pengguna perlu mendapatkan khidmat nasihat daripada agen produk yang sah, yang telah dilantik dan diberikan id agen oleh pihak Syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn. Bhd.

Rundingan oleh Agen Produk Sah MHAM

Mereka yang mendapatkan minyak herba Asmak akan diberikan rundingan cara untuk memakai dan menggunakannya dengan betul. Ia penting sebab kesan terbaik minyak herba ini ialah dengan menggunakannya berdasarkan masalah yang dihadapi, seperti preskripsi ketika kita nak mendapatkan ubat.

Mahu Mendapatkan Minyak Herba Asmak?

Sekiranya berminat nak mencuba atau nak menjadi agen, anda boleh ke link di bawah atau hubungi terus:
Minyak Herba Asmak Syarikat Minyak Herba Asma Mujarab

Minyak Herba Asmak dijual dengan harga RM39 sebotol (30ml).

Pastikan anda mendapatkan produk yang asli dan original seperti yang tertera - Minyak Herba Asmak - Penawar Asma Pada Bayi. Pastikan di kotak ada alamat Syarikat Minyak Herba Asmak Sdn Bhd dan juga nombor pendaftaran - 1189521-H. Oh ya, kalau anda dapatkan sekarang, boleh dapat kotak tabung percuma yang comel ... :)
Minyak Herba Asmak - Penawar Asma Pada Bayi Label Baru


Dah baca post berikut:

advertisement


Komen Pembaca ...

  1. BAGUS MINYAK NI,WOW HH pun join contest ni.. Unni masih dalam ayat2.hihihi.. btw good luck HH..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hmmm saya join sebab nak tgk sejauh mana blog ini boleh bersaing dengan blog2 lain. :)

      Padam
  2. wah..Bro HH akan dpt kluarga baru..huhu..bleh la guna minyak herba asmak tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhu.. in Sha Allah, sekarang pun dah gunakan minyak herba asmak ni, dan juga bedak asma'

      Padam
  3. saya pun join contest niih .. tapi bila baca ayat HH terus rasa nak undur diri, hehe .

    apapun tahniah untuk ahli baru yang akan tiba :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haishhh .. janganlah macam tu .. belajar cara dan skill menulis, tak ada masalahlah .. lagipun saya bukan pandai sangat pun. Ramai je yang dah tulis pasal minyak herba asma mujarab ni ..

      Padam
  4. Padat dengan info dan banyak rupanya kegunaan minyak ni. Kecil je tapi memang terbaik!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen. Komen anda adalah tanggungjawab anda. Jika anda dapati ada mana-mana link tidak berfungsi di dalam blog ini, sila beritahu saya ye.

Untuk peluang pengiklanan, sila email saya menerusi ruangan 'Contact Me'. Terima kasih.

Popular

Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan Dengan Produk Sendiri?

Siapa yang tak teringin nak jadi jutawan kan? Sejak saya menjadi seorang blogger sepenuh masa sejak 2010 ni, saya dah nampak ramai rakan-rakan saya yang jadi jutawan. Dulu, mereka sama-sama tulis blog, tapi kini sudah berbisnes dengan produk sendiri. Awalnya untung sikit .. tapi sekarang, dah boleh dianggap sebagai jutawan.

Susah ke nak jadi jutawan ni? Ok ... mari kita semak dulu apa maksud jutawan ni. Jutawan bermaksud seseorang yang mempunyai wang atau harta yang bernilai berjuta-juta ringgit. Kalau anda ada wang atau harta lebih dari juta - ada billion, anda tetap dipanggil jutawan. Dalam bahasa Malaysia, tiada perkataan khusus untuk seseorang yang miliki wang atau harta berbillion ringgit.  Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan? Sekarang anda dah tahu apa maksud jutawan. Jadi, jika anda nak jadi jutawan .. misi anda mestilah untuk mempunyai dan memiliki wang atau harga lebih dari sejuta ringgit. Capai je harta bernilai juta, maka dah boleh dapat title jutawan (dari segi istilah).

Tak a…

Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Bersalin Caesarean

Terkejut. Saya selama ini ingat bahawa ikan haruan ini, baik ikan segar mahupun pati ikan haruan beri kesan terbaik untuk penyembuhan luka. Hmm rupanya, kesan positif penyembuhan tersebut adalah bergantung dengan metabolisma dan keadaan tubuh seseorang. Saya baru dapat tahu bahawa bahaya makan ikan haruan ini terutama untuk ibu/isteri yang bersalin secara pembedahan caesarean.

Serius, Saya betul-betul tak tahu, malah ketika isteri saya dalam minggu akhir untuk melahirkan anda .. saya dah belikan satu set pati ikan haruan berharga RM39. Isteri saya pula dah carikan bekalan ikan haruan segar menerusi rakan-rakan pejabatnya.
Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Pantang Bersalin Secara Bedah Caesarean Sebelum ini, isteri saya bersalin secara normal. Memang ketika dalam pantang bersalin, isteri saya akan makan ikan haruan dan juga pati ikan haruan. Ikan haruan memang dikenali mempunyai nilai kebaikan untuk penyembuhan luka. Semua orang tahu akan perkara ini.

Malah, makan ikan haruan telah me…

Telinga Berdesing Bawa Petanda

Pernah merasa telinga berdesing tak? Ia kadangkala berlaku tanpa diduga, tanpa ikut masa. Secara tiba-tiba .... ntah disebabkan apa, terasa telinga akan berdesing. Sesetengah akan mengaitkannya dengan sejenis penyakit dinamakan Tinnitus.

Walaubagaimanapun, orang lama-lama dalam masyarakat Melayu, ada telahan sendiri mengenai telinga berdesing ini. Mereka mengaitkan dengan kejadian-kejadian yang bakal berlaku dek kerana berdesingnya telinga. Orang tua lama-lama mengaitkan masa dan bahagian telinga yang mana terkena desingan ini, berikut saya kongsikan sedikit info dan pengetahuan mengenai telinga berdesing ini.
Telinga Berdesing Bawa Petanda Telinga Berdesing Bawa Petanda Sesuatu Kejadian Bakal Berlaku Jika Telinga Kanan Berdesing Jam 06:00 - 07:00 pagi - mendapat khabar burukJam 07:00 - 08:00 pagi - akan difitnah oleh orangJam 08:00 - 09:00 pagi - akan membuat rencana pergi jauh sendirian atau bersama orang lainJam 09:00 - 10:00 pagi - bermakna akan ada berita yang kurang menyenangka…