Mencari kerja online sebagai Data Entry atau Translator? Ok. Hmm .. kerja-kerja seperti ini memang ada permintaan yang tinggi. Ramai rakyat Malaysia yang menetap dan belajar di luar negara akan ambil peluang untuk mendapat kerja sampingan dan sambilan seperti data entry dan juga translator. Benda basic perlu ada - tahu translate atau punyai pengetahuan Bahasa Melayu - Bahasa Inggeris. Ada basic ni, boleh letak profile untuk dapatkan kerja online sebagai freelancer.

Kerja-kerja online seperti data entri dan translator, sering diisi oleh lepasan graduan yang sudah abis belajar tetapi punyai masa yang panjang sebelum dipanggil untuk sebarang interview. Ada juga surirumah tangga yang bosan tak buat apa-apa apply untuk kerja-kerja online ini.

Kerja Online Data Entry dan Translator

Seperti saya tunjukkan di bawah ini .. anda boleh lihat bahawa kerja-kerja online ini sememangnya menjadi pilihan. Terdapat banyak portal yang menyediakan peluang untuk anda mempromosikan diri anda untuk pilihan kerja-kerja online.

Kerja mengisi data atau data entry antara yang popular, dan mahu lebih spesifik .. boleh letakkan kemahiran lain yang dapat memberikan satu kelebihan; selain meningkatkan peluang untuk dipilih oleh majikan.

Kerja Online Data Entry dan Translator
Disebabkan saingan yang banyak, anda perlu tahu cara bagaimana untuk tonjolkan diri supaya majikan memilih anda sebagai pekerja sambilan mereka. Anda perlu bersaing bukan hanya untuk mereka yang berada di Malaysia, malah dari serata dunia - jika fokus kepada data entri dan translator dalam bahasa Malaysia. Nak dapatkan kerja online yang dibayar lumayan, anda perlu tahu cara-cara yang betul.

Lihat antara contoh di bawah, antara pencari kerja yang berjaya meletakkan diri sebagai antara top. Tengok bayaran dalam USD tu. Menarik tak?
Kerja Online Data Entry dan Translator
Untuk membolehkan anda mendapatkan kerja online, contohnya seperti di atas - data entry dan translator, anda boleh dapatkan panduan seperti saya tunjukkan di bawah ini. Ia panduan online beserta video tutorial lengkap paparkan langkah demi langkah untuk mendapatkan kerja online. Anda perlu tahu cara yang betul jika mahu diri anda ditempatkan seperti mereka di atas tu ...

Siapa nak bayar USD20 - USD30 sejam untuk translate dan data entry?
Cara Dapatkan Kerja Sampingan Online Bayar USD
Ada 3 pakej disediakan untuk anda pilih. Mana-mana satu adalah pilihan terbaik, asalkan anda tahu kebolehan dan kemahiran yang ada pada diri. Pun begitu, saya syorkan anda ambil pakej  JDRV3.5 ... dan anda akan diberikan 11 bahagian bervideo langkah demi langkah untuk mendaftar mendapatkan kerja online.

Berminat? Boleh terus daftarkan diri anda menerusi link ini - Panduan Dapatkan Kerja Online



3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Baru perasan yang rupe-rupenya dah ada 3 pakej sekarang

    BalasPadam
  2. Sekarang panduan JDR ada 3 pakej ... :) ikut kemampuan.

    BalasPadam
  3. kenapa dah takde affiliate mcm dulu JDR ni?

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement