Mencari income tambahan menerusi panduan daripada Jobdirumah. Ramai yang telah mendapatkan panduan mencari kerja online menerusi Jobdirumah sejak dari tahun 2011 lagi. Ia terbukti merupakan satu panduan yang dipercayai dan ramai yang telah mendaftar untuk mendapatkan akses kepada sumber-sumber mendapatkan kerja online yang mudah, dan boleh dilakukan di rumah.

Panduan ini telah dikemaskini dengan lebih baik, dan lebih informatif secara langkah demi langkah untuk membantu pencari kerja sambilan mahupun sampingan untuk menambah pendapatan sedia ada. Panduan ini digunakan untuk mencari dan mendapatkan kerja yang sudah tersedia ribuan kekosongan seluruh dunia.

Mencari Income Tambahan Menerusi Jobdirumah

Jobdirumah adalah satu platform buat mereka yang mahu kemudahan serta panduan untuk mendapatkan kerja sampingan dari syarikat-syarikat besar di luar negara. Itu sebablah panduan ini begitu popular. Anda ada akses untuk tahu cara, tahu sumber, tahu bagaimana untuk mendapatkan sumber income tambahan bagi mendapatkan dan memperoleh kerja-kerja online.

Ia bukan kerja yang meragukan seperti kerja melipat brosur, atau kerja yang melibatkan program buat duit, reseller, MLM, affiliate, dropship dan sebagainya. Ia merupakan kerja yang diberikan kepada anda, dan selesai sahaja tugasan tersebut, anda akan dibayar berdasarkan upah yang telah dipersetujui.
Mencari Income Tambahan Menerusi Jobdirumah
Dalam Jobdirumah, ada video, ada tutorial serta panduan yang diberikan supaya anda berjaya mendapatkan kerja-kerja online yang ditawarkan oleh syarikat-syarikat dan individu di internet. Anda akan dibayar dalam USD bagi setiap kerja atau projek yang ditawarkan.

Ada yang membayar sehingga USD50-USD100 untuk satu projek yang agak besar, malah ada yang bayar sehingga USD10 hanya untuk kerja-kerja mudah seperti Like Facebook, menulis komen di blog-blog, kongsi artikel tertentu, menulis kembali artikel dan bermacam-macam lagi.

Penipuan Jobdirumah

Ada yang mengatakan Jobdirumah merupakan satu penipuan. Jika benar, mengapa tiada laporan dibuat kepada Persatuan Usahawan Internet Malaysia (PUIM)? Mengapa tidak dilaporkan kepada SKMM dan SSM memandangkan ia didaftarkan di bawah nama syarikat Kliks Solution seperti yang pernah saya ceritakan di sini - Jobdirumah.com, Kliks Solution Ahli PUIM Berdaftar

Mengapa ada daftar dengan Jobdirumah tetapi tidak berjaya jana income sampingan seperti mana disebutkan? Ok, kalau ada yang nak tahu, boleh baca entri ini -6 Faktor Tak Berjaya Dengan Jobdirumah

Panduan di dalam Jobdirumah sudah cukup lengkap untuk bantu mereka yang mencari income tambahan atau sampingan. Cuma ia perlu diikuti dengan betul dan langkah demi langkah. Ramai yang suka buat kerja cepat sehingga skip beberapa perkara.
Mencari Income Tambahan Menerusi Jobdirumah
Mencari Income Tambahan Menerusi Jobdirumah
Jobdirumah membolehkan anda tidak bazirkan masa mencari di internet untuk mendapatkan kerja sampingan online. Dengan Jobdirumah, peluang untuk dapatkan kerja-kerja sampingan online lebih luas, malah anda sudah ada strategi dan ilmu untuk memperolehinya.

Mudah buat anda apabila setiap hari, setiap pagi, Jobdirumah akan menghantar tawaran-tawaran kerja terus ke email anda. Tidak perlu lagi nak mencari menggunakan Google atau iklan-iklan di internet. Kan ke bagus macam tu, anda ada kuli untuk carikan kerja buat anda, pastu dilakukan seumur hidup anda pulak tu!
Berminat nak tahu lebih mengenai Jobdirumah ini? Boleh semak di sini - Buat Job Online Di Rumah
Ini hanya satu peluang dan jalan diberikan untuk mereka nak mencari income tambahan, ada banyak lagi peluang, tetapi Jobdirumah adalah antara terbukti telah ramai mendapatkannya.

Semoga berjaya.

12 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. tempat mudah buat duit. Siapa belum cuba, mesti kena cuba

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu. Tempat untuk cari kerja online dan jana income menerusinya.

      Padam
  2. Balasan
    1. saya dah daftar..sy dh tgk video pe semua tp still lg x phm..mohon tunjuk ajar..tlong bantu sy..boleh email kt sni mohd_fahmi9360@yahoo.com..nak jumpa pun blh..

      Padam
  3. Assalamualaikum..saya berminat untuk job dirumah ini..tetapi saya tidak dapat access..klw bole, saya ingin mohon bantuan dan hubungi saya melalui email takwairfan@gmail.com

    BalasPadam
  4. salam bro HH..mcm mana nak dptkan balik link affiliate JDR ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ohh skrang link affiliate strict. Tak boleh akses macam dulu dah.

      Padam
    2. adeh..strict plak..mgkin dh tiada rezeki dgn affiliate JDR ni..

      Padam
  5. mcam dah takde komisen dari JDR dapat...ohoho..yang masih survive je go on tu :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehee.. ye .. hanya yang mampu survive dibenarkan survive. Dah dapat 3 komisen dengan JDR V3 ni.

      Padam
  6. Seronok buat kerja dalam jobdirumah. Buat kerja terima bayaran.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekarang dah ada aplikasi untuk membuat resume, senang nak boost pada semua pengiklan

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement