Jadual ETS terkini. Berikut adalah jadual KTM ETS terkini yang sudah dikemaskini dan berkuat-kuasa bermula September 2016. Disebabkan sambutan yang menggalakkan daripada pengguna, pihak KTM telah menambah beberapa masa perjalanan baru.

Jadual terkini KTM ETS berikut adalah melibatkan perkhidmatan tren ETS Padang Besar - Butterworth - Ipoh - KL Sentral - Seremban - Gemas dan perkhidmatan tren ETS Butterworth - KL Sentral serta Ipoh - KL Sentral. Jika anda seorang traveller atau yang sering menggunakan perkhidmatan awam ini, pastinya mengetahui jadual terkini ETS ini satu kelebihan untuk merancang perjalanan.

Jadual Perjalanan Terkini Tren KTM ETS Bermula September 2016

Jadual Perjalanan Terkini ETS
Ramai yang memilih KTM ETS kerana perjalanan yang selesa, bebas dari kesesakan selain boleh menjimatkan masa. Saya dan keluarga antara yang telah menggunakan perkhidmatan tren KTM ini sejak beberapa tahun kebelakangan ini. Bukan sekali dua, dah banyak kali dah ... malah semenjak tren KTM Senandung Langkawi dan Ekspress Rakyat masih lagi beroperasi lagi.

Ok. Orite. Mari lihat jadual perjalanan terkini KTM tren ETS yang telah dikemaskini bermula September 2016 ini:

Jadual Terkini ETS Padang Besar - Butterworth - Ipoh - KL Sentral - Seremban - Gemas


Jadual Terkini ETS Butterworth - KL Sentral serta Ipoh - KL Sentral


Jadual di atas anda boleh muat turun secara percuma dan cetak. Anda hanya perlu klik pada ruangan kotak di bucu atas paparan di atas. Semoga dapat dimanfaatkan sebaiknya.

Untuk info, pihak KTM telah beberapa kali update jadual perjalanan terkini tren ETS sepanjang 2016. Seandainya anda mahu mendapatkan info jadual perjalanan yang lebih tepat, saya syorkan anda terus pergi ke kaunter mana-mana stesen KTM yang ada.


Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

Komen anda:

Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.