Daftar Percuma dan Mohon Kad UOB YOLO Online. Berminat untuk memiliki kad kredit UOB YOLO? Satu kad yang memenuhi keperluan lifestyle anda - dan dapatkan pulangan wang tunai sebanyak 6% bagi setiap perbelanjaan anda dengan UOB (United Overseas Bank) YOLO Card ini. Makan. Minum. Bermain. Ulang - Dengan kad UOB YOLO anda boleh mendapat pelbagai keistimewaan tersendiri.

Buat pendaftaran percuma secara online di pautan berikut - Daftar Permohonan UOB YOLO Percuma dan anda akan dibantu untuk memohon kad UOB YOLO ini.

Pendaftaran Percuma Untuk Memohon Kad UOB YOLO Secara Online

Pendaftaran Percuma Untuk Memohon Kad UOB YOLO Secara Online
Program Rebat Tunai UOB YOLO didatangkan dengan ciri-ciri berikut:
  1. Pulangan Tunai 6% untuk Perbelanjaan Dalam Talian setiap hari (Perbelanjaan Dalam Talian)
  2. PulanganTunai 3% untuk Perbelanjaan Makan Minum setiap hari (Perbelanjaan Santapan)
Kad ini sesuai untuk mereka yang gemar membeli-belah secara dalam talian, terutama di Lazada Malaysia di mana anda akan dapat diskaun dan potongan khas untuk pengguna kad kredit UOB. Bukan itu sahaja, anda juga boleh gunakan kad UOB YOLO ini untuk membayar bil termasuklah bayaran bil pembekal perkhidmatan telefon mudah alih seperti Maxis, Digi, Celcom dan juga U Mobile; untuk memudahkan anda mendapatkan pulangan tunai 6% yang diberikan.

Untuk pulangan tunai 3% bagi perbelanjaan santapan, anda boleh dapatkan dengan berbelanja untuk katering, tempat makan serta restoran, tempat minuman termasuklah juga restoran makanan segera.

Pengguna dan pemilik kad juga layak untuk UOBM SMART$ Rebate Programme. Ahli kad layak mendapat rebate khas dengan pembelian yang dibuat dengan kad di mana - mana kedai rakan dagang SMART$ melalui terminal UOBM pada kadar yang ditetapkan oleh UOBM dan rakan dagang SMART$.

Syarat dan Keperluan Permohonan Online

  1. Syarat untuk memohon kad UOB YOLO adalah seperti berikut:
  2. Warganegara Malaysia berusia 21 tahun ke atas.
  3. Pendapatan tahunan RM36,000 ke atas.
  4. Untuk memohon mesti menyertakan salinan kad pengenalan depan-belakang
  5. Dokumen menunjukkan bukti pendapatan
Untuk masa terhad, menangi 2 tiket percuma GSC (terhad sehingga 13 November 2016) dan dapatkan 1 Frozen Coke percuma di restoran makanan segera Mc Donalds terpilih untuk perbelanjaan RM10 (sah sehingga 30 November 2016).

Untuk terma dan syarat: Terma Syarat Kad UOB YOLO
Untuk permohonan secara online: Daftar PERCUMA Kad UOB YOLO

Untuk pendaftaran percuma memohon kad UOB YOLO, anda hanya perlu mengisi butiran berikut:
Nama penuh anda, nombor telefon bimbit, alamat email dan juga nombor kad pengenalan.

Daftar percuma sekarang di pautan ini:  Daftar PERCUMA Kad UOB YOLO

p.s: Do Please Revise Terms and Condition before Applying.
Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

4 Komen

Wah, bagus ya kad UOB ni. Siap boleh dapat pulangan lagi. Boleh dipertimbangkan untuk apply. Terima kasih HH atas perkongsian artikel ni.

Reply

kad kredit kalau pandai guna memang berbaloi-baloi

Reply

WoW!!! Bagus ni... Boleh guna dah ni

Reply

xlayak lagi nak apply kad kredit..nak guna pun tak reti.ehehe

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.