Langkau ke kandungan utama

Pemenang Komentor Ngetop Minggu 3 (26 - 30 September 2016)

Alhamdulillah, kontest Komentor Ngetop akhirnya capai minggu akhir. Untuk edisi minggu ketiga, saya sudah pun ada dua orang pemenang yang layak bagi menerima hadiah wang tunai yang telah saya sediakan.

Untuk minggu akhir ini, hadiah wang tunai saya naikkan sedikit dari sebelum ini, selain saya berikan hadiah misteri berupa sebuah ebook yang masih belum saya pilih lagi. Huhu .. saya memang banyak koleksi ebook ... semua ebook itu saya beli secara pukal dengan jumlah harga sehingga beribu-ribu ringgit.

Pemenang Komentor Ngetop Minggu 3 (26 - 30 September 2016)

Pemenang Komentor Ngetop Minggu 3 (26 - 30 September 2016)
Ok. Untuk minggu ketiga, pemenang kontest Komentor Ngetop jatuh kepada dua rakan blogger yang sememangnya rajin tinggalkan komen di blog ini. Bukan sebab ada kontest, tetapi memang sejak dari dulu lagi mereka antara yang paling mesra dan paling ringan jari untuk berikan komen.

Hadiah tempat pertama - RM 50 beserta sebuah ebook - Pokok Manggis Depan Rumah (http://www.blogger.com/profile/01185456133759164334)

Hadiah tempat kedua - RM 30 beserta sebuah ebook - Yang Baik (http://www.blogger.com/profile/05794398134340811332)

Memandangkan kedua-dua pemenang adalah pemenang yang sama dengan minggu-minggu sebelum ini, jadi tidak perlulah hantar butiran kepada saya. In Sha Allah, saya akan masukkan wang kemenangan secepat mungkin kepada mereka yang berjaya, dan hantar ebook tersebut menerusi email.

Tahniah kepada dua rakan blogger ini. Kepada yang lain, mungkin ada peluang di lain masa, saya akan buat lagi kontest seperti ini.



Dah baca post berikut:

advertisement


Komen Pembaca ...

  1. syarat menjadi komentar terbaik ini bagaimana tuan ??? apakah dipilih atau yang terbanyak memberikan komentar????

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sudah tamat kontest ini hanya untuk bulan SEPTEMBERE sahaja

      Padam
  2. Terima kasih bro HH. Semoga dimurahkan rezeki selalu.

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah. Terima kasih bro HH.
    Nampaknya YB tidak berjaya mengekalkan status no. 1. huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah rezeki kita Yang baik. YB dah masuk ke hadiah ni? Saya macam tak masuk lagi..Maaf jika saya tersalah info.

      Padam

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen. Komen anda adalah tanggungjawab anda. Jika anda dapati ada mana-mana link tidak berfungsi di dalam blog ini, sila beritahu saya ye.

Untuk peluang pengiklanan, sila email saya menerusi ruangan 'Contact Me'. Terima kasih.

Popular

Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Bersalin Caesarean

Terkejut. Saya selama ini ingat bahawa ikan haruan ini, baik ikan segar mahupun pati ikan haruan beri kesan terbaik untuk penyembuhan luka. Hmm rupanya, kesan positif penyembuhan tersebut adalah bergantung dengan metabolisma dan keadaan tubuh seseorang. Saya baru dapat tahu bahawa bahaya makan ikan haruan ini terutama untuk ibu/isteri yang bersalin secara pembedahan caesarean.

Serius, Saya betul-betul tak tahu, malah ketika isteri saya dalam minggu akhir untuk melahirkan anda .. saya dah belikan satu set pati ikan haruan berharga RM39. Isteri saya pula dah carikan bekalan ikan haruan segar menerusi rakan-rakan pejabatnya.
Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Pantang Bersalin Secara Bedah Caesarean Sebelum ini, isteri saya bersalin secara normal. Memang ketika dalam pantang bersalin, isteri saya akan makan ikan haruan dan juga pati ikan haruan. Ikan haruan memang dikenali mempunyai nilai kebaikan untuk penyembuhan luka. Semua orang tahu akan perkara ini.

Malah, makan ikan haruan telah me…

Lubuk Tudung dan Telekung Harga Murah

Cari lubuk tudung dan telekung dengan harga murah? Aha .. kalau anda seorang peniaga untuk pakaian wanita terutama menjual tudung dan telekung .. anda tentu mahu pergi ke tempat yang akan saya nyatakan nanti.

Ia adalah tempat di mana anda boleh dapat pelbagai jenis pakaian wanita dari tudung, telekung, skarf, blouse, jubah, seluar serta kain ela. Yang menariknya ialah, ada di antaranya adalah dari jenama-jenama terkenal tapi dengan harga yang mampu buat anda memborong sampai sepuluh hingga dua puluh helai dengan senyuman manis.
Lubuk Tudung dan Telekung Harga Murah Lubuk yang saya maksudkan ialah Pasar Kemboja Parit Buntar. Ia merupakan tempat setempat yang menjual pakaian wanita dengan harga murah dan berpatutan. Pasar Kemboja ini unik kerana ia terletak di dua sempadan negeri iaitu Perak dan Pulau Pinang.

Jika anda ke sini, anda tentu terkejut apabila mendapati ada peniaga-peniaga ini datangnya dari seluruh Malaysia. Malah ada yang datang dari kawasan beli-belah terkenal tatkala Ram…

Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan Dengan Produk Sendiri?

Siapa yang tak teringin nak jadi jutawan kan? Sejak saya menjadi seorang blogger sepenuh masa sejak 2010 ni, saya dah nampak ramai rakan-rakan saya yang jadi jutawan. Dulu, mereka sama-sama tulis blog, tapi kini sudah berbisnes dengan produk sendiri. Awalnya untung sikit .. tapi sekarang, dah boleh dianggap sebagai jutawan.

Susah ke nak jadi jutawan ni? Ok ... mari kita semak dulu apa maksud jutawan ni. Jutawan bermaksud seseorang yang mempunyai wang atau harta yang bernilai berjuta-juta ringgit. Kalau anda ada wang atau harta lebih dari juta - ada billion, anda tetap dipanggil jutawan. Dalam bahasa Malaysia, tiada perkataan khusus untuk seseorang yang miliki wang atau harta berbillion ringgit.  Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan? Sekarang anda dah tahu apa maksud jutawan. Jadi, jika anda nak jadi jutawan .. misi anda mestilah untuk mempunyai dan memiliki wang atau harga lebih dari sejuta ringgit. Capai je harta bernilai juta, maka dah boleh dapat title jutawan (dari segi istilah).

Tak a…