Alhamdulillah, kontest Komentor Ngetop akhirnya capai minggu akhir. Untuk edisi minggu ketiga, saya sudah pun ada dua orang pemenang yang layak bagi menerima hadiah wang tunai yang telah saya sediakan.

Untuk minggu akhir ini, hadiah wang tunai saya naikkan sedikit dari sebelum ini, selain saya berikan hadiah misteri berupa sebuah ebook yang masih belum saya pilih lagi. Huhu .. saya memang banyak koleksi ebook ... semua ebook itu saya beli secara pukal dengan jumlah harga sehingga beribu-ribu ringgit.

Pemenang Komentor Ngetop Minggu 3 (26 - 30 September 2016)

Pemenang Komentor Ngetop Minggu 3 (26 - 30 September 2016)
Ok. Untuk minggu ketiga, pemenang kontest Komentor Ngetop jatuh kepada dua rakan blogger yang sememangnya rajin tinggalkan komen di blog ini. Bukan sebab ada kontest, tetapi memang sejak dari dulu lagi mereka antara yang paling mesra dan paling ringan jari untuk berikan komen.

Hadiah tempat pertama - RM 50 beserta sebuah ebook - Pokok Manggis Depan Rumah (http://www.blogger.com/profile/01185456133759164334)

Hadiah tempat kedua - RM 30 beserta sebuah ebook - Yang Baik (http://www.blogger.com/profile/05794398134340811332)

Memandangkan kedua-dua pemenang adalah pemenang yang sama dengan minggu-minggu sebelum ini, jadi tidak perlulah hantar butiran kepada saya. In Sha Allah, saya akan masukkan wang kemenangan secepat mungkin kepada mereka yang berjaya, dan hantar ebook tersebut menerusi email.

Tahniah kepada dua rakan blogger ini. Kepada yang lain, mungkin ada peluang di lain masa, saya akan buat lagi kontest seperti ini.


Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

5 Komen

syarat menjadi komentar terbaik ini bagaimana tuan ??? apakah dipilih atau yang terbanyak memberikan komentar????

Reply

Sudah tamat kontest ini hanya untuk bulan SEPTEMBERE sahaja

Reply

Terima kasih bro HH. Semoga dimurahkan rezeki selalu.

Reply

Alhamdulillah. Terima kasih bro HH.
Nampaknya YB tidak berjaya mengekalkan status no. 1. huhuhu

Reply

Alhamdulillah rezeki kita Yang baik. YB dah masuk ke hadiah ni? Saya macam tak masuk lagi..Maaf jika saya tersalah info.

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.