Saya dah ada senarai pemenang untukk kontest Komentor Ngetop untuk minggu kedua ... bagi tempoh dari 19 hingga 23 September 2016. Sebelum ini, saya sudahpun umumkan nama pemenang untuk kontest ini bagi minggu pertama.

Sukacitanya saya nak umumkan dua nama berikut sebagai pemenang untuk kontest Komentor Ngetop yang saya anjurkan. Nak menang tu mudah, cuma rajin ke tak je untuk komen di blog saya yang tidak seberapa ini.

Pemenang Komentor Ngetop Minggu 2 (19 - 23 September 2016)


Mereka yang telah berjaya adalah:
1. http://www.blogger.com/profile/01185456133759164334 (Pokok Manggis Depan Rumah)
2. http://www.blogger.com/profile/05794398134340811332 (Yang Baik)

Pemenang pertama akan menerima hadiah wang tunai bernilai RM20 dan tempat kedua pula menang hadiah wang tunai RM10.

Sekali lagi tahniah. In Sha Allah, minggu akhir saya akan berikan hadiah wang tunai lebih untuk pemenang satu dan dua ... berapa? Tu hanya akan diketahui bila diumumkan pemenang....hehehee..

Kepada yang menang, sila hantar butiran nama, email dan nombor akaun untuk urusan pemberian hadiah wang tunai yang disebutkan. Sila email kepada saya di alamat email berikut - blogger.hasrulhassan @ gmail.com ye.

Untuk yang lain, semoga berjaya untuk rangkul hadiah daripada saya menerusi Komentor Ngetop di blog hasrulhassan.com
Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

6 Komen

Alhamdulillah. Rezeki dapat no satu kali ni. Terima kasih bro HH.

Reply

Tahniah buat yang baik. Dah menang kali kedua kali ni.

Reply

Alhamdulillah. Rezeki lagi. Tahniah kepada diri sendiri (:P) dan terima kasih kepada tuan HH

Reply

Minggu depan ada lagi... nak komen banyak2 lagi :P

Reply

Yang penting komen mesti kena pada tempat dan caranya jangan komen sebarangan ... hehehe

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.