Baru-baru ini, saya ada war-warkan mengenai satu peluang untuk hadir ke sesi live event bersama team Google Adsense. Sesi tersebut telah berlangsung dengan jayanya. Ia menampilkan pakar-pakar dalam bahagian tertentu Google Adsense termasuklah dari segi tips untuk tingkatkan income Adsense di dalam blog.

Saya berkesempatan untuk tonton video live yang telah tersedia, dan alhamdulillah banyak input yang bermanfaat telah saya terima dalam perkara berkaitan Google Adsense ini. Walaupun kebanyakan tips dan panduan yang diberikan adalah panduan am dan telah saya kongsikan di blog ini, namun ada beberapa tips lain yang boleh digunapakai khususnya untuk blogger yang mempunyai akaun Adsense penuh.

Apa Yang Perlu Anda Tahu Mengenai Polisi Adsense

Apa Yang Perlu Anda Tahu Mengenai Polisi Adsense
Kepada yang tidak berkesempatan untuk hadiri live session bersama team Google Adsense, anda masih boleh menontonnya di pautan berikut: https://events.withgoogle.com/adsense-policies-live/live-stream/

Nota Mengenai Polisi dan Tips Google Adsense

Dan kepada mereka yang mungkin mahu mendapatkan nota penuh Google Adsense, boleh baca di bawah ini:


Menerusi nota di atas, anda akan dapat tahu beberapa perkara berikut:
  • 9 tips untuk kekal bersama AdSense
  • 8 sebab paling utama kenapa menerima amaran Adsense
  • 4 langkah untuk selesaikan notifikasi polisi dari Adsense
Nota di atas juga boleh anda muat turun untuk bacaan offline ye .. hanya klik kotak pop-up yang tersedia dalam paparan di atas, dan anda akan nampak butang download disediakan.

Ok .. selamat membaca.

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement