Langkau ke kandungan utama

Komisen Rahsia Uber Cecah 4 Angka!

Alhamdulillah, jumlah komisen yang telah saya terima daripada Rahsia Uber telah cecah 4 angka. Walaupun tidak banyak mana, tapi boleh lepas nak bayar bil internet bulan-bulan .. ye tak? Nak jana income online ada banyak cara, terpulang pada kita untuk memilih yang mana satu, dan buat sampai jadi.

Ada di kalangan kita yang mahu cepat kaya, dan tak sabar nak terima pulangan. Bila terlalu mendesak diri, maka kehampaan yang bakal terima. Ramai dah saya lihat yang macamni .. contoh terhampir adalah diri saya sendiri .. haha.

Komisen Rahsia Uber Cecah 4 Angka!

Awal-awal menulis blog, dan mempunyai laman web sendiri .. saya selalu berharapkan income pantas. Katakan hari ini saya tulis, hari ini saya promote .. esok lusa dah nak hasil. Walhal, usaha tak setara mana. Ada rakan saya berusaha berpuluh-puluh bulan baru dapat hasil... dan hasilnya .. perghhh .. puluh ribu tu. Ada rakan saya yang 'cuti' selama setahun dalam bisnes online, tetapi bila kembali ... jana income yang saya sendiri tak boleh nak terima. Manfaat cuti setahun dilakukan untuk cari ilmu, kemudian praktik secara diam-diam.
Komisen Rahsia Uber Cecah 4 Angka!
Seperti juga dengan Rahsia Uber, saya daftar awal .. tapi selepas bulan ketiga baru nampak hasil. Yang penting kena usaha dan jangan putus asa. Paling penting, ikuti tips yang telah diberikan. Jangan terlalu berlagak bijak, sebab kadangkala kita terlebih buat sehingga ia memakan diri.

Menerusi Rahsia Uber, saya dah terima komisen dengan jumlah terkumpul mencapai 4 angka. Jika saya boleh, anda juga boleh... sesiapa juga boleh. Dan saya jana income sampingan ini tanpa perlu pun daftar sebagai pemandu Uber, atau keluar dari rumah .. semuanya dilakukan di depan PC sahaja.

Nak tahu lebih lanjut? Boleh klik pautan ini - Rahsia Buat Duit Dengan Uber

Saya nak bisik sikit .. saluran nak jana income dengan Uber cara mudah ialah dengan menjadi affiliate atau introducer. Dalam Uber, anda boleh introduce seseorang yang anda kenal untuk jadi pemandu Uber. Bila mereka daftar, anda boleh dapat sehingga RM250 bagi setiap satu pendaftaran. Kalau anda dapat daftar lebih .. maka lebihlah income untuk anda. Bahasa lain untuk introducer ialah referral.
[Baca] Dua Cara Jana Pendapatan Dengan Uber
Sebenarnya ada banyak lagi cara untuk jana income dengan Uber ni ... cari je panduan, in Sha Allah akan jumpa. Seperti saya katakan di awal tadi, kena usahalah lebih sikit ..


Dah baca post berikut:

advertisement


Komen Pembaca ...

  1. bagus leh buat side income

    BalasPadam
  2. hbt hh dh sampai 4 angka dgn uber ni..

    BalasPadam
  3. top rank dah tu, memang senang le :D

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen. Komen anda adalah tanggungjawab anda. Jika anda dapati ada mana-mana link tidak berfungsi di dalam blog ini, sila beritahu saya ye.

Untuk peluang pengiklanan, sila email saya menerusi ruangan 'Contact Me'. Terima kasih.

Popular

Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Bersalin Caesarean

Terkejut. Saya selama ini ingat bahawa ikan haruan ini, baik ikan segar mahupun pati ikan haruan beri kesan terbaik untuk penyembuhan luka. Hmm rupanya, kesan positif penyembuhan tersebut adalah bergantung dengan metabolisma dan keadaan tubuh seseorang. Saya baru dapat tahu bahawa bahaya makan ikan haruan ini terutama untuk ibu/isteri yang bersalin secara pembedahan caesarean.

Serius, Saya betul-betul tak tahu, malah ketika isteri saya dalam minggu akhir untuk melahirkan anda .. saya dah belikan satu set pati ikan haruan berharga RM39. Isteri saya pula dah carikan bekalan ikan haruan segar menerusi rakan-rakan pejabatnya.
Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Pantang Bersalin Secara Bedah Caesarean Sebelum ini, isteri saya bersalin secara normal. Memang ketika dalam pantang bersalin, isteri saya akan makan ikan haruan dan juga pati ikan haruan. Ikan haruan memang dikenali mempunyai nilai kebaikan untuk penyembuhan luka. Semua orang tahu akan perkara ini.

Malah, makan ikan haruan telah me…

Lubuk Tudung dan Telekung Harga Murah

Cari lubuk tudung dan telekung dengan harga murah? Aha .. kalau anda seorang peniaga untuk pakaian wanita terutama menjual tudung dan telekung .. anda tentu mahu pergi ke tempat yang akan saya nyatakan nanti.

Ia adalah tempat di mana anda boleh dapat pelbagai jenis pakaian wanita dari tudung, telekung, skarf, blouse, jubah, seluar serta kain ela. Yang menariknya ialah, ada di antaranya adalah dari jenama-jenama terkenal tapi dengan harga yang mampu buat anda memborong sampai sepuluh hingga dua puluh helai dengan senyuman manis.
Lubuk Tudung dan Telekung Harga Murah Lubuk yang saya maksudkan ialah Pasar Kemboja Parit Buntar. Ia merupakan tempat setempat yang menjual pakaian wanita dengan harga murah dan berpatutan. Pasar Kemboja ini unik kerana ia terletak di dua sempadan negeri iaitu Perak dan Pulau Pinang.

Jika anda ke sini, anda tentu terkejut apabila mendapati ada peniaga-peniaga ini datangnya dari seluruh Malaysia. Malah ada yang datang dari kawasan beli-belah terkenal tatkala Ram…

Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan Dengan Produk Sendiri?

Siapa yang tak teringin nak jadi jutawan kan? Sejak saya menjadi seorang blogger sepenuh masa sejak 2010 ni, saya dah nampak ramai rakan-rakan saya yang jadi jutawan. Dulu, mereka sama-sama tulis blog, tapi kini sudah berbisnes dengan produk sendiri. Awalnya untung sikit .. tapi sekarang, dah boleh dianggap sebagai jutawan.

Susah ke nak jadi jutawan ni? Ok ... mari kita semak dulu apa maksud jutawan ni. Jutawan bermaksud seseorang yang mempunyai wang atau harta yang bernilai berjuta-juta ringgit. Kalau anda ada wang atau harta lebih dari juta - ada billion, anda tetap dipanggil jutawan. Dalam bahasa Malaysia, tiada perkataan khusus untuk seseorang yang miliki wang atau harta berbillion ringgit.  Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan? Sekarang anda dah tahu apa maksud jutawan. Jadi, jika anda nak jadi jutawan .. misi anda mestilah untuk mempunyai dan memiliki wang atau harga lebih dari sejuta ringgit. Capai je harta bernilai juta, maka dah boleh dapat title jutawan (dari segi istilah).

Tak a…