Harga telefon pintar Samsung Galaxy S6 dan S7 Edge di Lazada. Tiada tempat beli-belah online yang paling best seperti Lazada. Mana tidaknya, di Lazada anda boleh dapat diskaun sehingga 50% untuk produk best seperti Samsung Galaxy S6 Edge, dan diskaun sehingga 30% untuk Samsung Galaxy S7 Edge.

Kalau nak cari telefon pintar terkini dengan tawaran diskaun menarik, carilah di Lazada Malaysia. Saya sendiri membeli telefon pintar Honor 7 menerusi Lazada, dan sehingga kini ia menjadi telefon kesayangan saya untuk upload gambar cantik-cantik di laman Instagram. Malah, keseronokkan saya memiliki telefon Honor 7 telah saya kongsikan menerusi satu artikel - 7 Sebab Berbaloi Memiliki Honor 7

Harga Samsung Galaxy S6-S7 Edge di Lazada

Di Lazada, anda boleh beli telefon pintar seperti Samsung Galaxy S6 dan S7 Edge dengan tawaran harga diskaun yang menarik. Setakat yang saya lihat, telefon pintar Samsung Galaxy S6 Edge (spec sama) boleh dibeli antara harga RM2,011 hinggalah ke RM2,399. Harga yang berlainan ini disebabkan oleh penjual yang berbeza dalam Lazada, dan juga diskaun yang boleh anda peroleh daripada promosi oleh bank-bank tempatan.
Harga Samsung Galaxy S6-S7 Edge di Lazada

Manakala untuk Samasung Galaxy S7 Edge, harga yang dijual di Lazada bervariasi dari RM2,299 hinggalah ke RM3,099. Harga ini berbeza disebabkan spesifikasi dan juga pakej bundle yang ada disediakan.
Harga tawaran Samsung Galaxy S7 Edge

Selama saya pernah shopping di Lazada, saya agak puas hati dari segi kualiti produk yang dibeli, tempoh masa penghantaran produk dan juga waranti yang disediakan. Ini termasuklah satu dua barang yang saya beli dari oversea yang ditunjukkan di Lazada Malaysia.
[Promo] Tempah Samsung Note 7 Eksklusif di Lazada
Saya nak kongsi satu-dua tips kalau nak dapatkan harga murah di Lazada, terutamanya melibatkan barang atau produk berjenama ... contohnya seperti Samsung Galaxy S6 atau Samsung Galaxy Note 7 (yang baru dilancarkan 2016.
  • Jadi pembeli terawal apabila produk itu dilancarkan atau dengan kata lain, buat pre-order. Selalunya harga yang bakal anda terima adalah jauhhhhh berbeza dengan harga pasaran.
  • Beli dengan membayar menggunakan bank-bank tempatan terpilih menerusi kad debit/kredit. Anda boleh dapat diskaun tambahan sehingga 10%.
  • Beli menerusi aplikasi Lazada App yang boleh anda muat-turun secara percuma. Ada potongan tambahan untuk anda jika beli menerusi aplikasi ini.

Orait. Selamat bershopping.


3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement