10 Ogos 2016

11 Foto Feiyna Tajudin - Watak Rabiatul Adawiyah Dalam Drama 'Sayangku Kapten Mukhriz'

11 Foto Feiyna Tajudin - Pemegang Watak Rabiatul Adawiyah, Drama 'Sayangku Kapten Mukhriz'. Wordless Wednesday. Hari di mana blogger seluruh dunia membuat entri Wordless Wednesday. Apa itu Wordless Wednesday (WW) ini? Ia merupakan entri dari blogger tanpa sebarang ayat atau keterangan, hanya semata gambar, dan pengunjung boleh interprestasi dengan pandangan masing-masing di ruangan komen.

11 Foto Feiyna Tajudin - Watak Rabiatul Adawiyah Dalam Drama 'Sayangku Kapten Mukhriz'


Kredit Foto: Instagram Feiyna Tajudin

Blogger berusia 40an dari Penang. Sudah berumahtangga dan mempunyai 4 cahayamata. Menulis sejak tahun 2007.

9 Komen 11 Foto Feiyna Tajudin - Watak Rabiatul Adawiyah Dalam Drama 'Sayangku Kapten Mukhriz'

Tak berkesempatan nak tengok tv. huhu..ape pun, comel pelakon ni =)

Watak ni baru nak panas dalam drama tu ... :)

ok..ni siapa? hahaha..mungkin saya salah seorang yang tak tengok drama kat tv kut..kadang tv tak bukak pun ada. hahahaha..

www.ceritaejoy.com

Lepas ni boleh jadi pelakon utama pula.

amboi! gambarnye besar gedabak... hehehe

terrrt engok jugeee drama kul 7 yg selama ni agak anti... huhuhu... anak2 pun minat kaptem muhkriz tu

Mcm iras pelakon siti saleha pulak...


EmoticonEmoticon