11 Foto Feiyna Tajudin - Pemegang Watak Rabiatul Adawiyah, Drama 'Sayangku Kapten Mukhriz'. Wordless Wednesday. Hari di mana blogger seluruh dunia membuat entri Wordless Wednesday. Apa itu Wordless Wednesday (WW) ini? Ia merupakan entri dari blogger tanpa sebarang ayat atau keterangan, hanya semata gambar, dan pengunjung boleh interprestasi dengan pandangan masing-masing di ruangan komen.

11 Foto Feiyna Tajudin - Watak Rabiatul Adawiyah Dalam Drama 'Sayangku Kapten Mukhriz'


Kredit Foto: Instagram Feiyna Tajudin
Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

9 Komen

Tak berkesempatan nak tengok tv. huhu..ape pun, comel pelakon ni =)

Reply

Watak ni baru nak panas dalam drama tu ... :)

Reply

ok..ni siapa? hahaha..mungkin saya salah seorang yang tak tengok drama kat tv kut..kadang tv tak bukak pun ada. hahahaha..

www.ceritaejoy.com

Reply

Lepas ni boleh jadi pelakon utama pula.

Reply

amboi! gambarnye besar gedabak... hehehe

Reply

terrrt engok jugeee drama kul 7 yg selama ni agak anti... huhuhu... anak2 pun minat kaptem muhkriz tu

Reply

Mcm iras pelakon siti saleha pulak...

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.