11 Foto Feiyna Tajudin - Watak Rabiatul Adawiyah Dalam Drama 'Sayangku Kapten Mukhriz'

11 Foto Feiyna Tajudin - Pemegang Watak Rabiatul Adawiyah, Drama 'Sayangku Kapten Mukhriz'. Wordless Wednesday. Hari di mana blogger seluruh dunia membuat entri Wordless Wednesday. Apa itu Wordless Wednesday (WW) ini? Ia merupakan entri dari blogger tanpa sebarang ayat atau keterangan, hanya semata gambar, dan pengunjung boleh interprestasi dengan pandangan masing-masing di ruangan komen.

11 Foto Feiyna Tajudin - Watak Rabiatul Adawiyah Dalam Drama 'Sayangku Kapten Mukhriz'


Kredit Foto: Instagram Feiyna Tajudin

Post a Comment

9 Comments

  1. Tak berkesempatan nak tengok tv. huhu..ape pun, comel pelakon ni =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Watak ni baru nak panas dalam drama tu ... :)

      Delete
  2. ok..ni siapa? hahaha..mungkin saya salah seorang yang tak tengok drama kat tv kut..kadang tv tak bukak pun ada. hahahaha..

    www.ceritaejoy.com

    ReplyDelete
  3. amboi! gambarnye besar gedabak... hehehe

    ReplyDelete
  4. terrrt engok jugeee drama kul 7 yg selama ni agak anti... huhuhu... anak2 pun minat kaptem muhkriz tu

    ReplyDelete
  5. Mcm iras pelakon siti saleha pulak...

    ReplyDelete

Komen adalah tanggungjawab anda. Sebarang komen yang ditingalkan tertakluk pada Akta 588 SKMM. Komen dengan nada ilmiah, dan lakukan dengan niat yang murni. Untuk pengiklanan, boleh gunakan borang 'hubungi saya' atau looket.me/hasrulhassan.