9 Sebab Untuk Baca Formula Kurus. Tahukah anda terdapat satu panduan khas untuk mereka yang mahu kurus tanpa keluarkan modal besar? Ia satu panduan yang disediakan dalam bentuk ebook yang dinamakan Formula Kurus. Kalau anda seorang wanita yang ada masalah dengan bentuk tubuh badan, jika mahu tampak lansing dan cantik, maka panduan Formula Kurus boleh membantu.

Menerusi formula ini, anda bukan sahaja akan berjaya kurus tetapi juga kekal sihat. Dan anda tidak perlu untuk tinggalkan menu makanan yang anda suka, contohnya nasi yang merupakan diet utama rakyat Malaysia.

9 Sebab Untuk Baca Formula Kurus

Saya akan senaraikan 9 sebab kenapa anda perlu dapatkan dan baca Formula Kurus ini.
  1. Panduan ini membantu pembaca keluar daripada kegagalan pengurusan berat badan yang tidak berkesudahan (tempoh yang realistik 3 bulan ke 6 bulan atau kurang)
  2. Apabila sudah mencapai berat badan dan bentuk badan ideal, pembaca akan dipandukan untuk terus mengekalkan momentum. Sangat penting untuk menjadikan gaya hidup sihat ini berkekalan.
  3. Formula disediakan untuk menentukan kadar pengambilan kalori pemakanan serta jenis aktiviti untuk membakar kalori dan lemak berlebihan. Turunkan berat badan dengan makan dan aktif. Tidak ada “extreme diet”. Anda perlu makan cara betul walaupun lebih untuk kekalkan kecergasan.
  4. Bagi mencapai bentuk badan terbaik dalam hidup, apa yang penting ialah ukuran setiap bahagian badan dan peratusan lemak badan, bukan berat badan sahaja. Panduan disediakan untuk pengukuran badan.
  5. Langkah demi langkah set perancangan daripada pakar-pakar pemakanan dan kecergasan yang hebat. Penulis panduan ini  boleh lakukannya dan telah berjaya mencapai keputusan yang memuaskan. Anda juga mampu lakukannya.
  6. Anda boleh berinteraksi atau bertanya soalan kepada pemilik panduan ini secara online di "Premium Membership Group”. Mereka pasti bantu sehingga matlamat anda tercapai.
  7. Anda tidak akan dapat ilmu dan servis yang sebegini hebat dengan harga yang sangat murah. Anda boleh lantik “expert/qualified personal trainer” atau membeli program latihan nutrisi dan senaman mereka. Anda kena sediakan ratusan bahkan ribuan ringgit (atau dollars?) untuk hasil yang sama.
  8. Anda boleh mencapai berat badan ideal melalui cara “manual” (pemakanan dan senaman) tanpa “extra cost" (supplement). Panduan ini akan bentangkan anggaran bajet khas untuk anda.
  9. Jika anda tidak berjaya turunkan sekurang-kurangnya 2 KG dalam masa 4 minggu, penulis panduan ini akan pulangkan wang anda 100%. Anda berhak menentukan "rating" kualiti servis yang disertakan dalam panduan. (Syarat: anda telah mengamalkan tips2 yang diberi dengan komited & konsisten). 
Jadi bagaimana? Anda nekad untuk turunkan berat badan anda? Mahu tampil dengan penampilan yang lebih meyakinkan dan berketrampilan?

Panduan ini disyorkan untuk anda. Dapatkan sekarang sebelum ianya ditutup untuk jualan - Formula Kurus - Seorang Budak Gemuk Hilang 20kg Dalam 5 Bulan

Atau anda mungkin boleh baca kisah realiti ini - 10 Tips Turunkan Berat 10kg Sebulan

Mana satu pilihan anda, nak kuruskan badan kena ada iltizam dan semangat yang tinggi. Anda perlu ada disiplin untuk capai matlamat ... kalau tak sia-sia je nanti. Namun, andai berjaya .. ia mungkin satu pencapaian terhebat anda dalam hidup.

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. dah baca kenalah ikut prosedurnya... jika tidak nanti tidak menjadi pula kurusnya :D

    BalasPadam
  2. 'saka' makan kena kawal elok2 kalau nak kurus. dulu rasa payah, akhirnya berjaya juga turun dari 70kg ke 59kg.

    BalasPadam
  3. wah bagus ni..selalu orang bila dah tahan lapar akan jadi kurus, tapi bila makan balik, berat akan naik berkali ganda. Buku ni patut dijadikan rujukan =)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement