Selalu Di Hati - Iklan Raya Mydin 2016 Membuatku Sebak

Selalu Di Hati - Iklan Raya Terbaru 2016 daripada Mydin Malaysia. Uhhh ... antara iklan raya tahun 2016 yang agak sedih untuk ditonton. Awal-awal mungkin tak dirasa sangat, tetapi selepas menonton beberapa ketika, sudah tahu apa maksud #selaludihati, yang akhirnya membuatkan saya rasa sebak di hati.

Ia sebuah iklan raya untuk mengingatkan kita tentang banyak perkara, terutama sekali tentang orang-orang yang tersayang. Hari ini mereka ada, esok lusa belum tentu .. kerana ajal maut itu boleh datang bila-bila. Jadi, kena sentiasa memikirkan dan ingat akan mereka di hati.

Selalu Di Hati - Iklan Raya Mydin 2016 Membuatku Sebak

Saya harap anda akan dapat sesuatu dengan menonton iklan raya Mydin 2016 ini. Selalu Di Hati, ada mesej .. ada cerita .. ada ingatan. Jangan sampai kita meninggalkan kesan yang hiba dan sayu untuk mereka di hari raya ini. In Sha Allah.

Meh tonton video Selalu Di Hati, sebuah iklan raya yang membuatkan saya sebak ini ... khas dari Mydin.

Video Selalu Di Hati - Iklan Raya Mydin 2016



Pada tahun 2015, iklan raya dari Mydin turut membuatku sebak, kalau anda belum pernah tonton lagi, boleh lihat di sini - Iklan Raya Mydin 2015. Semoga ada sesuatu yang sampai ke hati anda.

0 comment... add one now

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen. Komen anda adalah tanggungjawab anda. Jika anda dapati ada mana-mana link tidak berfungsi di dalam blog ini, sila beritahu saya ye.

Untuk peluang pengiklanan, sila email saya menerusi ruangan 'Contact'. Terima kasih.