Anda ingin pergi bercuti tapi harga pakej percutian sekarang terlalu mahal? Ataupun mungkin terlalu banyak agensi pelancongan sampai tak tahu mana satu untuk anda pilih? Jangan risau... kali ini saya berbesa hati ingin berkongsi dengan anda tentang Pakej Cuti Bajet yang ditawarkan oleh OhTravel. Saya pasti buat mereka yang suka melancong dan bercuti akan teruja dengan perkongsian saya ini.

Untuk info, OhTravel adalah sebuah laman web yang menawarkan pelbagai pakej percutian murah dan dikendalikan oleh sebuah agensi pelancongan yang berdaftar dengan Kementerian Pelancongan dan Kebudayaan Malaysia iaitu Rezgen Travel & Tours Sdn Bhd. Ini bermakna, ia mempunyai reputasi yang baik sebagai sebuah agensi yang menguruskan pakej percutian.

Pakej Cuti Bajet OhTravel

Pakej Cuti Bajet
Ada banyak pakej cuti bajet yang disediakan oleh OhTravel ini. Tidak kira apapun tujuan percutian anda sama ada untuk percutian keluarga, percutian syarikat mahupun untuk berbulan madu, OhTravel ada menyediakan pelbagai pilihan yang bersesuaian dengan bajet anda.

Jadi siapa kata yang anda perlu berbelanja mahal hanya untuk pergi bercuti dan melancong ke destinasi pilihan? Kini OhTravel muncul sebagai satu alternatif baru yang semakin popular di kalangan pengguna maya. Anda pasti suka melihat harga pakej cuti bajet yang ditawarkan oleh syarikat ini.

Pakej Percutian Bajet Dalam Negara

Antaranya Pakej Percutian Bajet untuk berbulan madu di Cameron Highlands, Pahang yang boleh anda dapatkan dengan harga serendah RM489 seorang. Manakala bagi anda yang berminat untuk pergi bercuti ke lokasi percutian lebih eksotik seperti Pulau Langkawi, Pulau Perhentian ..  atau mungkin ke taman tema seperti Legoland, pihak OhTravel ada menyediakan pakej yang cukup selesa dengan bajet anda, samada persendirian, bersama keluarga mahupun berkumpulan besar.
Pakej Cuti Bulan Madu
Pakej Cuti Bajet ke Pulau Langkawi

Pakej Percutian Bajet ke Luar Negara

Tidak sekadar terhad untuk percutian menarik di dalam negara, OhTravel juga menyediakan pakej percutian serba mampu untuk ke luar negara. Saya pasti, ramai di antara anda yang ingin merasai pengalaman bercuti di negara orang seperti Bali, Krabi, Lombok, Ho Chi Minh, Beijing dan banyak lagi. Bak kata pepatah .. jauh perjalanan, luas pemandangan, nak-nak lagi pengalaman berada di tempat asing.
Pakej Cuti Bajet Vietnam

Kelebihan Pakej Percutian OhTravel

Jadi apa kelebihan OhTravel berbanding agensi pelancongan yang lain? Pertamanya, sudah tentu harga yang ditawarkan adalah antara yang termurah dalam pasaran. Anda tak percaya? Bandingkan harga yang mereka tawarkan dengan pakej percutian dari agensi pelancongan yang lain.
Pakej Cuti Bajet Bali
Selain itu, Pakej Cuti Bajet mereka juga lengkap dengan makanan halal yang khusus untuk anda yang beragama Islam. Anda juga tidak perlu bimbang dan merasa risau kerana pakej percutian yang ditawarkan oleh OhTravel dipilih sendiri dari agensi pelancongan yang diyakini mampu menyediakan perkhidmatan yang memuaskan dan berbaloi untuk anda.

Jadi apa lagi yang anda tunggu? Rancang percutian anda dan dapatkan Pakej Cuti Bajet yang sesuai untuk anda. Sekali sekala, memang seronok dapat meluangkanlah masa bercuti bersama yang tersayang, kan? Cuti sekolah pun makin hampir dan inilah peluang anda untuk berehat bersama mereka yang tersayang.

Jom ramai-ramai kita bercuti dengan OhTravel. Anda pasti puas hati!

Untuk tempahan pakej, pertanyaan dan info:

Rezgen Travel & Tours Sdn Bhd
http://www.ohtravel.my
179-2, Jalan Lanchang, Taman Sri Bahtera,
56100 Cheras, Kuala Lumpur.
Tel: 03-91337576


3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Murah betul nak pergi bali Rm410-RM480. Boleh nak tempah jika macam ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pakej yang menjimatkan untuk melancong dalam dan luar negara. Nak bajet, nak travel best .. pilihlah OhTravel .. hehehe

      Padam
  2. Pakej yang mereka tawarankan ni memang murah. Menarik jika nak cuba.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement