Iklan raya 2016 kali ini adalah dari Ecoworld, sebuah syarikat pemaju hartanah di Malaysia. Antara banyak iklan raya tahun ini, iklan raya #Syawal Dirai Keluarga Dihargai ini adalah yang paling cute buat saya. Mengapa tidak? Sebab adanya dua pelakon cilik yang petah berkata-kata, bercerita tentang nak pulang beraya di kampung 'baru' atok mereka.

Sebuah iklan raya 2016 yang cukup simple tetapi memberikan mesej bahawa walau kemajuan yang kita capai, ada perkara yang perlu dikenang dan dikekalkan untuk anak-anak dan cucu kita.

Iklan Raya 2016 Kiut Dari Ecoworld

Iklan Raya 2016 Kiut Dari Ecoworld
Paling best, ada antara gelagat yang dipaparkan dalam iklan ini merupakan realiti kehidupan ramai rakyat Malaysia apabila tiba masa nak balik beraya ke kampung halaman. Kadang ibu ayah yang terlebih excited daripada anak-anak .... huhuhu

Dengan tradisi membakar lemang, menghias rumah ... dan menyediakan rendang di dapur .. mari tonotn video iklan raya 2016 yang kiut ni dari Ecoworld. Semoga terhibur...

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement