Iklan raya 2016 kali ini adalah dari Ecoworld, sebuah syarikat pemaju hartanah di Malaysia. Antara banyak iklan raya tahun ini, iklan raya #Syawal Dirai Keluarga Dihargai ini adalah yang paling cute buat saya. Mengapa tidak? Sebab adanya dua pelakon cilik yang petah berkata-kata, bercerita tentang nak pulang beraya di kampung 'baru' atok mereka.

Sebuah iklan raya 2016 yang cukup simple tetapi memberikan mesej bahawa walau kemajuan yang kita capai, ada perkara yang perlu dikenang dan dikekalkan untuk anak-anak dan cucu kita.

Iklan Raya 2016 Kiut Dari Ecoworld

Iklan Raya 2016 Kiut Dari Ecoworld
Paling best, ada antara gelagat yang dipaparkan dalam iklan ini merupakan realiti kehidupan ramai rakyat Malaysia apabila tiba masa nak balik beraya ke kampung halaman. Kadang ibu ayah yang terlebih excited daripada anak-anak .... huhuhu

Dengan tradisi membakar lemang, menghias rumah ... dan menyediakan rendang di dapur .. mari tonotn video iklan raya 2016 yang kiut ni dari Ecoworld. Semoga terhibur...

Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

Komen anda:

Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.