Berita gembira untuk semua kakitangan awam. 8 Julai 2016 diumum sebagai cuti buat semua kakitangan awam, sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri 1437H yang dijangka jatuh pada hari Rabu 6 Julai 2016. Pengumuman tersebut telah dibuat oleh Ketua Setiausaha Negara (KSN) menerusi laman facebook beliau.

Berikut adalah surat rasmi berkaitan pengumuman cuti umum pada 8 Julai 2016 sempena Hari Raya Aidilfitri untuk semua kakitangan awam Malaysia.

8 Julai 2016 Diumum Cuti Sempena Aidilfitri

8 Julai 2016 Diumum Cuti Sempena Aidilfitri

Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

2 Komen

Alhamdulillah..dpt beraya lama skit thun ni..

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.