Izeara Xtravaganza, Rahsia Nana Gegarvaganza Kekal Ramping dan Slim

Izeara Xtravaganza. Inilah Rahsia Siti Nordiana (Nana Gegarvaganza) Kekal Ramping. Siapa yang follow instagram selebriti cantik ni? Kalau anda lihat di Instagram, Siti Nordiana atau Nana Gegarvaganza nampak ramping dan kekal dengan bentuk tubuh yang menawan. Itu sebab selebriti ini menjadi pujaan ramai. Apa rahsia Nana mengekalkan bentuk badan yang ramping, yang membuatkan ramai peminat tertanya-tanya? Jawapannya ialah produk sapu-sapu terus slim - Izeara Xtravanganza.

Izeara Xtravaganza - Rahsia Nana Gegarvaganza Kekal Ramping dan Slim

Izeara Xtravaganza, Rahsia Nana Gegarvaganza Kekal Ramping dan Slim
Hebat sangatkah produk Izeara Xtravaganza ini? Sebenarnya saya pun baru tahu rahsia kekal ramping si Nana ni. Itupun setelah membaca post dari beberapa rakan blogger yang dah mula bercerita pasal keberkesanan produk ini... hoho ... Mungkin mereka nak jadi cantik macam Nana, dan selesaikan masalah berat dan bentuk badan yang tak berapa nak seronok tu.

Weih, common sense la. Siapa yang tak mo nampak cantik, nampak kacak ye tak? Kadang penampilan nampak perut ke depan, memboyot kiri kanan, gelendut sana sini sedikit sebanyak akan memberikan kesan kepada pandangan orang dan keyakinan diri. Jika dalam kerjaya, aspek penampilan ni memang penting, nak kena jaga ... cuba tengok mereka yang berjaya, semua jaga penampilan diri dengan baik apatah lagi apabila perlu berdepan dengan orang.

Testimonial Izeara Xtravaganza dari Siti Nordiana (Nana Gegarvaganza)

Siti Nordiana atau Nana Gegarvaganza sendiri dah tunjukkan di Instagram mengenai produk Izeara Xtravaganza ini ... siap berikan testimonial lagi.... huhu.
Izeara Xtravaganza, Rahsia Nana Ramping dan Kekal Slim Menawan
Produk ni berbentuk serum, jadi anda tak perlu nak makan atau bancuh jadi air minuman. Hanya dengan sapuan ke bahagian bermasalah sahaja. Ya, cara guna produk ni memang mudah dan senang, seperti awal saya kata tadi ... sapu-sapu je terus slim .. hoho.

Sapu-Sapu Terus Slim

Apa yang perlu anda buat ialah cuma sapu serum ni ke bahagian-bahagian anggota tubuh badan yang mana dirasakan perlu nampak kurus, dan biasanya perutlah yang jadi target utama, ye tak? Bahagian ini, baik pada wanita mahupun lelaki memang tempat untuk berkumpulnya lemak. Sapu sahaja serum Izeara Xtravaganza di tempat terbabit, dan biarkan ia kering. Ulangilah proses ini 2-3 kali sehari jika mahu hasil yang cepat dan memuaskan hati.
Izeara Xtravaganza, Rahsia Nana Ramping dan Kekal Slim Menawan

Perlukah Tampil Ramping dan Slim?

Kenapa perlu tampil ramping? Tak syukuri bentuk badan sedia ada kah?
  • Bila anda ada bentuk badan yang persis anak dara, tentu baju-baju lama kesukaan boleh dipakai balik. Tak perlu nak beli baju baru terutama time raya, bersederhana sudah. Ni .. asal tetiap tahun je, ukur lilit badan sentiasa berubah. Dari beli baju baru setiap tahun, baik duit tu disimpan untuk pelaburan atau beli rumah .. hoho.
  • Jika anda isteri, tentu suami suka. Jika anda seorang suami, tentu isteri rasa bangga - suamiku tak gendut di perut ..haha. Jadi, penampilan menarik sesama suami isteri akan merapatkan hubungan menjadi semakin intim sentiasa, hoho .. nak peluk dah tak lenguh tangan dah .. sedap-sedap je gitu.
  • Percaya atau tidak, anak-anak juga akan suka dengan penampilan ibu bapa mereka yang kekal menawan. Mereka bangga ada ibu dan ayah yang pandai jaga badan, tak percaya? Cubalah tanya anak-anak anda.
  • Bagus untuk kerjaya. Percaya atau tidak, penampilan menarik dengan bertubuh ramping lebih nampak berkeyakinan dan berkarisma. Ini perspektif .. walaupun akan ada kata ia kurang benar, tetapi bagi sayalah, saya tentu lebih seronok bekerja dengan mereka yang jaga penampilan seperti ini.
  • Ramai kata, mereka yang nampak gemuk, badan berlemak tentu banyak masalah kesihatan. Ya, memang banyak penyakit yang ada kaitan dengan masalah berat badan. Dengan menggunakan serum Izeara Xtravaganza ini, sedikit sebanyak masalah lemak dalam badan boleh diatasi dengan mudah.

Izeara Xtravaganza, Rahsia Nana Ramping dan Kekal Slim Menawan

Kelebihan Produk Izeara Xtravaganza

Ok, mari lihat apa yang produk ini boleh berikan kepada pengguna ...
    1. Merupakan serum pertama di pasaran dengan harga mampu milik yang tidak panas, berbau wangi dan ia tidak melekit. Ada produk guna bahan aktif sama, tetapi treatmentnya makan ratus dan ribu ringgit!
    2. Serum kurus yang pertama di Asia yang ada Cafeisilane C, bahan yang paling pantas mencairkan lemak di bawah lapisan kulit. In Sha Allah, lemak di bahagian bermasalah boleh disingkirkan dengan pantas.
    3. Kesan serum ini boleh nampak dalam tempoh 48 jam sahaja (hilang 6 Inci dalam masa 48 Jam). Namun, ia bergantung juga dengan tahap metabolisme individu.
    4. Menghilangkan stretch mark dalam masa 7 hari, juga bergantung dengan keadaan individu.
    5. Izeara Xtravaganza mampu melawaskan pembuangan air besar selepas 1 jam menggunakan produk 6 Inch Extravaganza.
    6. 15 kali lebih berkesan dan pantas hilangkan masalah lemak di bahagian badan dengan bahan aktif Cafeisilane C.
      Izeara Xtravaganza, Produk Sapu Sapu Terus Slim
      Berminat nak mencuba produk istimewa ini? Produk Izeara Xtravaganza, sapu-sapu terus slim ... inilah rahsia Siti Nordiana kekal ramping dan slim, boleh hubungi menerusi info diberikan di bawah...

      Facebook: Izeara XtravaganzaOfficialHQ
      Instagram: @IzearaXtravaganza
      No tel : +6013‑777 3617

      Produk ini sesuai untuk semua lapisan masyarakat, baik kanak-kanak mahupun dewasa (kecuali bayi), wanita mahupun lelaki. Paling bagus digunakan untuk wanita yang baru lepas bersalin dan mahu dapatkan kembali bentuk badan asal ... dan sebagai penafian, kesan produk ini adalah berbeza kepada setiap individu. Anda tak boleh nak bandingkan kesan yang anda dapat menyerupai Siti Nordiana ehhh .. tu boleh fikir sendiri, ye tak?

      Kenapa Produk Slim Ni Tak Panas?

      Ada yang tanya, kenapa produk ini tak panas? Walhal kebanyakan produk yang jenis sapu untuk hilangkan lemak di badan mesti akan merasa panas? Jawapannya ialah kandungan produk ini iaitu Cafeisilane C ... bahan ini memang digunakan untuk proses slimming, tak percaya boleh tengok program slimming Marie France, yang juga ada gunakan bahan ni. Nak guna servis ribuan ringgit ni .. silakan .. huhu
      Cafeisilane c - bahan aktif untuk kuruskan badan tanpa rasa panas


      [full_width]

      2 comments.. read them below or add one

      Hanafi Abdullah Hanafi Abdullah May 05, 2016
      tidak dinafikan siti nordiana merupakan artis evergren buat peminat seperti saya

      Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen. Komen anda adalah tanggungjawab anda. Jika anda dapati ada mana-mana link tidak berfungsi di dalam blog ini, sila beritahu saya ye.

      Untuk peluang pengiklanan, sila email saya menerusi ruangan 'Contact'. Terima kasih.