11 Mei 2016

Instagram Lelaki Kacak Ini Diserbu Awek-Awek Malaysia

Instagram Lelaki Ini Diserbu Awek-Awek Malaysia - Wordless Wednesday ialah hari di mana blogger seluruh dunia membuat entri tanpa sebarang ayat atau keterangan, hanya semata-mata gambar. Ianya telah diamalkan sejak tahun 2008 lagi. Menerusi gambar yang dikongsikan, pengunjung diberi kebebasan untuk memberikan pandangan dan interprestasi.

Instagram Lelaki Kacak Ini Diserbu Awek-Awek Malaysia 







Siapa minat nak follow instagram lelaki ini seperti awek-awek di atas, boleh klik sini - Instagram Lelaki Kacak Malaysia


Blogger berusia 40an dari Penang. Sudah berumahtangga dan mempunyai 4 cahayamata. Menulis sejak tahun 2007.

10 Komen Instagram Lelaki Kacak Ini Diserbu Awek-Awek Malaysia

Hang ada instagram rupanya.... Eh yang baju kuning dalam IG hang tue, macam hensem je..

ok bye

hensem sangat instagram lelaki tu.. hehe

alhamdulillah...hehehe.. :)

wow, ensem2. Putih dari biasa la. Kolagen ke bro?

Bukan KOALA ... hahaha... ntahla. Kamera Huawei Honor 7 yang adjust .. gua snap je, mana reti nak edit2 ni .. keh keh keh.

Hahaha .. tak pe .. biar puji diri sendiri, kurang sikit riak sbb sedar diri sendiri tu rupa sebenarnya macamana ..

MOga Allah S.W.T juga kurniakan peribadi yang kacak kepada saya. In Sha Allah.

Memang kacak macam ni. Patut kena serbu.hehe.

Nasib baik.. cheq dah tak terjurumus sama... kalu tidak lagi viral ... hahaha


EmoticonEmoticon