Baucer RM50 Bulan Mei 2016 dari Lazada. Berita baik untuk mereka yang kaki shopping. Ada baucer bernilai RM50 yang boleh anda gunakan untuk bulan Mei 2016 di Lazada Malaysia. Tapi, anda mestilah pelanggan baru dengan Lazada untuk boleh menggunakan baucer RM50 Lazada ini. Tempoh sah untuk gunakan kod baucer bernilai RM50 ini adalah sehingga 31 Mei 2016.

Anda bolehlah gunakan baucer ini untuk membeli belah terutama di top best seller produk di Lazada iaitu bahagian Mobile Best Seller Lazada yang sudah pun ada harga diskaun menarik sehingga 50% untuk bulan Mei 2016 ini.

Baucer RM50 Bulan Mei 2016 dari Lazada

Kod baucer ini hanya boleh digunakan sekali sahaja, dan ianya tidak boleh digunakan untuk pelanggan sedia-ada atau yang telah mendaftar. Jadi, anda perlu wujudkan satu akaun baru dengan id, email baru agar anda dapat gunakan baucer RM50 ini (kepada pelanggan lama yang mahu gunakan baucer).
Untuk gunakan kod baucer diskaun maksima sehingga RM50 ini, anda perlu masukkan semasa checkout atau ketika mahu membuat pembayaran. Pastikan anda telah semak harga, dan senaraikan semua produk yang ingin anda beli sebelum memasukkan kod baucer di atas.

Oh ya, kod baucer diskaun 20% atau maksima RM50 ini boleh digunakan untuk pembelian menerusi desktop dan juga aplikasi mobile Lazada. Untuk terus beli belah secara online di Lazada, hanya klik banner di bawah .... huhuhu... sungguh mudah untuk anda .. hoho, ye tak?

Ok ye. Selamat membeli-belah di bulan Mei di Lazada Malaysia.

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement