Yeay. Saya menang t-shirt Online Entrepreneur dari Jopana.my, hadiah menerusi cabutan bertuah di Majlis Sepetang Bersama Blogger (SBB2016). Tak sangka kali ini turut bertuah menerima hadiah, sepertimana dalam SBB2014, saya juga berjaya menang sesuatu menerusi cabutan bertuah oleh pihak penganjur.

Ehemm... walaupun saya tidak berjaya menang hadiah idaman semua blogger iaitu hadiah menunaikan umrah, tapi saya gembira kerana tuah saya masih ada .. hehehe....anda ada rasa bertuah tak? Kalau nak tahu, andai anda ada rasa bertuah .. maka cepat-cepat gunakan tuah yang ada itu untuk dapat lebih lagi. Kerana apa? Kerana Allah S.W.T sedang membuka pintu rezekiNYA seluas lautan untuk anda.

Hadiah Cabutan Bertuah SBB2016 Dari Jopana.my

Hadiah Cabutan Bertuah SBB2016 Jopana.my
Jadi, bila dah dapat sehelai t-shirt, maka memang wajiblah saya menggayakannya...haha .. mahu kasik anda semua jeles .. ekekeke.. sebab lepaskan peluang untuk hadir ke SBB2016. Uhh jangan bengkek dengan saya ehhh ... keh keh keh. Bukan saya seorang yang menang hadiah cabutan bertuah t-shirt Jopana.my ni, ada ramai lagi rakan blogger yang menang benda yang sama. Malah ada yang dapat hadiah cabutan bertuah lagi best .. huhuhu...

Nih baca ni ...
Masing-masing ada kisah best yang diceritakan mengenai SBB2016.

Dengarnya tahun 2017, Majlis Sepetang Bersama Blogger dah tak ada, sebabnya blogger tak begitu aktif nak promosikan produk-produk dari penaja .. huhhuhuhu.. (gossip je ni), walaupun tahun 2016 event ini mendapat senarai penaja untuk SBB2016 cukup banyak dan cukup hebat. Buat blogger, satu tips daripada saya .... cuba-cubalah anda hampiri penaja-penaja SBB2016 ni .. in Sha Allah, ada rezeki baik untuk anda.
Hadiah Cabutan Bertuah SBB2016 Jopana.my
Hadiah Cabutan Bertuah SBB2016 Jopana.my
Terima kasih Jopana.my yang sudi taja hadiah cabutan bertuah ni ... t-shirt ni best sebab ada tulisan 'Online Entrepreneurs' kat belakang. Rasa lain macam bila pakai .. haha .. tapi tak leh pakai untuk sholat berjemaah .. takut nanti orang belakang tak berapa nak kusyuk ... sbb tertarik dengan tulisan tu. :)

Siapa ada tulis pasal SBB2016? Ada cerita pasal hadiah yang dapat semasa event ni? Jika ada, sila tinggalkan komen serta url entri tersebut di ruangan komen ye. Terima kasih.

5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Tahniah!. ada jugak menang walaupun baju je kan.

    BalasPadam
  2. Tahniah bro... saya pun dapat tetapi penaja daripada Upin dan Ipin. sangat sesuai untuk anak-anak.

    BalasPadam
  3. Tahnaih bro...bro dapat Jopana.my saya pula dapat daripada Les' Copaque Upin & Ipin. Ini link saya tentang cabutan bertuah di SBB2016.

    http://www.sensasi2020.com/2016/04/hadiah-cabutan-bertuah-sbb2016-les.html

    BalasPadam
  4. Tahun depan nak sponsor tshirt untuk cabutan bertuah la ;)

    BalasPadam
  5. Tahniah bro HH dapat hadiah cabutan bertuah. Memang bertuah tu.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement