Kalau anda sedang memikirkan masa yang sesuai untuk lebih penjimatan ketika membeli-belah secara online, maka sekarang adalah antara waktu yang terbaik itu. Ada promosi diskaun sehingga 90% untuk produk-produk yang dijual sempena promosi Birthday Sale Lazada. Ya, sempena ulangtahun Lazada yang ke empat ... hmm dah lama rupanya.

Kenapa Birthday Sale Lazada? Dah nama pun birthday, pastilah ia jualan yang ada kaitan dengan harijadi, ye tak? Menerusi promosi ini, anda berpeluang mendapatkan barangan dan produk terbaik dengan harga mampu bayar untuk menceriakan hari seseorang sempena harijadinya. Ramai rakyat Malaysia yang kekurangan idea mahupun modal untuk shopping mendapatkan hadiah teristimewa buat mereka yang menyambut harijadi; maka menerusi promosi jualan ini, anda diberikan kesempatan untuk mendapatkan produk yang menjadi antara pilihan terbaik untuk hadiah harijadi.

Promosi Diskaun 90% Sempena Birthday Lazada

Lazada Malaysia
Promosi ini diberikan kepada semua kategori produk yang ada dijual di Lazada. Ini termasuklah produk elektrik, perabut, pakaian, aksesori wanita, aksesori lelaki, permainan untuk anak-anak, gajet, telefon pintar dan macam-macam lagi; semuanya ada diskaun hebat untuk anda pilih dan menjadikan ia hadiah terbaik buat mereka yang menyambut hari ulangtahun kelahiran.

Produk berjenama terkenal juga ada diskaun menarik. Nak dapat lebih penjimatan, lihat kepada tawaran eksklusif untuk pelanggan UOB dan juga Maybank.

Oh ya, promosi ini hanya sah dari 15 Mac hingga 18 Mac 2016 sahaja!

Promosi Diskaun 90% Sempena Birthday Lazada
Bukan sahaja diskaun menarik, anda juga berpeluang untuk membuat belian terbaik menerusi Flash Sale (terhad). Kali ini dengan diskaun yang lebih lagi untuk anda. Namun, ianya tidak dibuka sepanjang masa, anda perlu alert tentang tarikh dan masa untuk Flash Sale ini.

Mahu dapatkan diskaun hebat sehingga 90% dari Lazada sempena Birthday Sale dan dari jenama pilihan anda? ... klik pada banner kategori tersedia di bawah ini:

Lazada Malaysia
Lazada Malaysia
Lazada Malaysia
Lazada Malaysia
Lazada Malaysia

Malah ada banyak lagi diskaun dan tawaran lain ... apa yang perlu anda lakukan hanyalah luangkan masa di Lazada Malaysia atau muat turun aplikasi mudah LazadaApp menerusi pautan ini:

[+] Diskaun Lebih Banyak untuk Pelanggan menerusi LazadaApp

Jadi? Apa tunggu lagi ... segera sebelum anda terkilan .. kerana anda tentu tidak mahu menerima mesej - Out of Stock!


4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement