Asam Pedas Melaka - Wordless Wednesday ialah hari di mana blogger seluruh dunia membuat entri tanpa sebarang ayat atau keterangan, hanya semata-mata gambar. Ianya telah diamalkan sejak tahun 2008 lagi. Menerusi gambar yang dikongsikan, pengunjung diberi kebebasan untuk memberikan pandangan dan interprestasi. Ia juga salah satu cara untuk blogger ketahui teknik menghasilkan gambar cantik untuk pengisian blog.

Asam Pedas Melaka

Asam Pedas Ayam
Asam Pedas Melaka Ikan Kembong
Asam Pedas Melaka


Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

1 Komen :

sedapnyaaaa...lama dah x makan asam pedas Melaka..kalau dapat hirup kuah dia...ermmm...dapnyaaaa

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.