Nampaknya ramai juga calon-calon yang mencari rujukan untuk peperiksaan online Separa Perubatan ini. Mungkin ada yang telah dipanggil untuk hadiri peperiksaan ini memandangkan demand untuk pelbagai jawatan dalam Separa Perubatan dalam sektor awam masih banyak yang perlu diisi.

Apa yang saya tahu, cuma ada satu panduan dan rujukan peperiksaan (exam) online untuk Separa Perubatan yang boleh diperoleh oleh para calon yang mahu membuat persediaan awal. Rujukan tersebut adalah dalam bentuk ebook yang dikeluarkan oleh Tim Infokerjaya.

Rujukan Exam Online Separa Perubatan oleh Infokerjaya

Rujukan Exam Online Separa Perubatan Terkini Edisi 2019
Tim Infokerjaya terkenal dan dipercayai dalam mengeluarkan bahan-bahan rujukan samada untuk peperiksaan online, temuduga serta perkembangan kerjaya dalam sektor awam mahupun swasta. Ramai calon terutama lepasan graduan yang telah berjaya melepasi peringkat-peringkat sukar untuk menjawat jawatan dalam kerajaan.

Malah, sejak Tim Infokerjaya aktif, lebih daripada 60,000 calon mendapat manfaat daripada ebook panduan serta rujukan yang telah dikeluarkan.

Jadi, untuk para calon peperiksaan Separa Perubatan, pihak Tim Infokerjaya telah mengeluarkan satu pakej lengkap untuk perjawatan tersebut, melebihi 200 mukasurat meliputi:
  • Seksyen A - Psikometrik (120 Soalan & Jawapan)
  • Seksyen B - Pengetahuan Am (50 Soalan & Jawapan)
  • Seksyen C - Pemahaman English (50 Soalan & Jawapan)
  • Tip dan panduan menjawab soalan peperiksaan
  • Pengetahuan Am kesihatan di Malaysia
  • Maklumat mengenai format TERKINI 2019
    Dan banyak lagi.

    Pakej rujukan peperiksaan untuk Separa Perubatan ini boleh didapati menerusi akses terhad di bawah dalam tempoh masa terhad.
    Akses Sekarang Dengan Klik - Akses Secure Terhad Rujukan

    Akses di atas akan ditutup bila-bila masa memandangkan peperiksaan online adalah merupakan perkara sensitif dan bagi mematuhi tahap kerahsiaan yang menjadi asas peperiksaan online oleh pihak bertanggungjawab.


    Jika anda merupakan calon peperiksaan online untuk Separa Perubatan, maka rujukan disediakan adalah untuk anda. Ada jaminan wang dikembalikan seandainya anda tidak berpuas hati dengan pakej rujukan yang disediakan.

    Tapi, saya pasti .. anda akan berpuas hati seperti mana calon-calon peperiksaan sebelum ini. Lihat testimoni yang telah diberikan ... ia mungkin dari anda kelak!
    Rujukan Exam Online Separa Perubatan


    1 Ulasan

    Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

    Terbaru Lebih lama

    Advertisement

    Bisnes Shopee

    Advertisement

    BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

    Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


    Advertisement