Set Anti-Kanser - Kanser merupakan antara pembunuh nombor satu rakyat Malaysia. Anda tentu sedia maklum akan berita kemangkatan Tunku Laksamana Johor, Tunku Abdul Jalil Sultan Ibrahim iaitu anakanda Sultan Johor yang disifatkan sebagai berjiwa rakyat. Putera Tunku Laksama Johor meninggal dunia akibat kanser. Semua orang mempunyai kemungkinan untuk mendapat penyakit kanser. Oleh itu, saya ingin berkongsi info Set Anti-Kanser jenama Afdhal yang diperkenalkan oleh Puan Rozi kepada saya.

Set Anti-Kanser Afdhal

Set Anti-Kanser Afdhal
Set 'Anti-Kanser' Afdhal adalah produk yang dipromosikan menerusi laman web Apricot Seed World. Ia merupakan set yang telah memberikan kesan dan impak yang sangat baik untuk mereka yang mengidap penyakit ini.

Set ini terdiri dari beberapa gabungan produk lain yang penting untuk melawan sel kanser di dalam tubuh:
  1. Oradalin
  2. Apricot Seed Capsule
  3. Dtox Plus
  4. Bromelain with Quercetin
  5. Young Barley Green Leaves
Produk-produk yang tersenarai ini adalah produk terpilih yang sangat disyorkan oleh Puan Rozi untuk mereka yang bergelut dengan kanser. Setiap satu produk ini mempunyai fungsi tersendiri yang dipercayai sangat membantu dalam proses penyembuhan.

Saya pernah membaca banyak cerita berkaitan dengan pesakit kanser yang berjaya pulih. Ia satu yang menakjubkan dan memberi harapan baru buat mereka yang merasakan bahawa penyakit kanser adalah penutup segala kisah hidup mereka.

Bunuh Sel Kanser Dengan Corak Pemakanan Betul

Menurut kajian, sel kanser dapat dibunuh dan dilemahkan dengan pengambilan makanan yang betul. Banyak produk telah dikeluarkan oleh mereka yang berpengetahuan berkaitan penyakit ini. Dan in Sha Allah, salah satu produk terbaik untuk melawan sel kanser ini adalah dari set Anti-Kanser Afdhal. Ia merupakan set terbaik untuk rakyat Malaysia yang mahu bebas dari penyakit yang boleh membunuh ini.

Info yang perlu anda tahu berkaitan set Anti-Kanser Afdhal:
  • Apricot Seed dan Oradalin - Kandungan vitamin B17 di dalam biji aprikot dipercayai menerusi kajian saintifik bahawa ia berfungsi utama dalam membunuh sel kanser dalam tubuh.
  • Brom-q - Kandungannya yang kaya dengan enzim bromelain membantu keberkesanan dan kelancaran pembunuhan sel-sel kanser. Ianya membuka selaput protin yang melindungi sel-sel kanser.
  • Dtox plus - Ia melancarkan fungsi hati, melalui pembersihan hati dari toksin dan segala elemen yang boleh mengganggu fungsi hati. Hati adalah organ kritikal bagi manusia terutama apabila kanser sudah mula menguasai tubuh manusia....ianya menjadi sasaran oleh sel-sel kanser.
  • Young Barley Green Leaves - Produk ini sangat kaya dengan enzim, zat mineral dan vitamin yang dapat membekalkan keperluan utama tubuh dan pada masa yang sama mampu mengalkalikan tubuh pesakit kanser.

Para pakar perubatan seluruh dunia menyatakan bahawa kanser boleh dirawat menerusi pemakanan yang betul. Dan umum kita tahu, punca banyak penyakit yang menyerang manusia adalah dek kerana jenis dan corak pemakanan kita.

Set 'Anti-Kanser' Afdhal adalah pemakanan yang baik untuk pesakit kansert dalam proses rawatan. Andai anda merupakan pesakit kanser atau mengenali sesiapa yang mengidapi penyakit ini, maka cubalah syorkan produk ini. Set ini telah mendapat review yang bagus daripada pengguna-pengguna yang mendapatkannya daripada Puan Rozi.

Testimonial Sebenar Pesakit Kanser Ambil Set 'ANti-Kanser' Afdhal

Berikut adalah beberapa testimoni yang telah diberikan oleh pesakit-pesakit dan juga pelanggan Puan Rozi setelah mencuba set 'Anti-Kanser' Afdhal:

Testimonial Pesakit Kanser - Set Anti-Kanser Afdhal
Testimonial Pengguna Set Anti-Kanser Afdhal
Pengakuan Pengguna Set Anti-Kanser Afdhal

Manusia Merancang dan Berusaha, Allah S.W.T Tentukan

Janji Allah S.W.T, setiap penyakit itu ada penawarnya. Apa yang perlu dilakukan hanyalah berusaha mencari dengan ilmu serta pengetahuan. Mungkin akan ada yang bertanya, andai produk seperti Set Anti-Kanser Afdhal ini benar-benar berkesan, mengapa ia tidak dijadikan sebagai bahan utama di hospital-hospital untuk rawatan penyakit Kanser?

Sebenarnya ada jawapan untuk persoalan sebegitu, saya boleh ulas panjang lebar, tetapi blog ini bukanlah platform yang sesuai untuk saya ceritakan. Anda boleh Google sendiri, tetapi saya syorkan anda untuk tonton video di bawah ini, yang memungkinkan anda faham mengapa dan kenapa.


Dah tonton? Penceramah ini sendiri mengakui bahawa sumber alam yang ada yang diciptakan oleh Allah S.W.T ada penawar untuk penyakit, terutama sekali Kanser. Jadi, ia bukanlah satu yang mustahil apabila terdapatnya produk seperti Set Anti-Kanser Afdhal ini yang telah dibuktikan oleh testimoni mendakwa bahawa pesakit Kanser boleh dipulihkan.

Tawaran Istimewa Tempoh Terhad

Sebagai salah satu membantu mereka yang bergelut dengan masalah penyakit Kanser ini, maka Puan Rozi sukacita ingin menawarkan produk Set Anti-Kanser Afdhal dengan harga istimewa.

  • Harga Biasa RM531
  • Harga Diskaun RM515
  • Dengan pembelian 2 set - Hanya bayar RM 745 (Jimat lebih RM300)

Tawaran ini adalah untuk tempoh terhad sahaja, bagi saya, apa yang dilakukan oleh Puan Rozi ini sebagai satu 'khidmat masyarakat' setelah set produk ini berjaya memperlihatkan bahawa ini sangat berkesan menyembuhkan dan merawat (berdasarkan testimoni) pesakit Kanser.

Untuk pembelian:

Lawati - www.apricotseedworld.com atau
Blog - www.produk-afdhal.blogspot.com
Hubungi Puan Rozi di talian 0194488602

Warkan kepada mereka yang mungkin memerlukan. Share dan like entri ini, atau kongsikan menerusi media sosial milik anda. Satu klik daripada anda, mungkin akan merubah nasib orang lain. Kita merancang, Allah S.W.T menentukan. Seandainya kaum itu tidak berusaha mengubah nasib kaumnya, maka Allah tidak akan dapat membantu dengan keizinanNYA.

[full_width]

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. biji aprikot itu kalau tak silap PC boleh juga dijadikan salah satu ikhtiar untuk merawat gout...

    BalasPadam
  2. Biji aprikot mmg banyak khasiatnya....mencegah dan merawat..tapi perlu tahu cara yg betul untuk menggunakannya dlm menjaga kesihatan atau merawat masalah kesihatan. Terutama dlm merawat proses merawat kanser....biji aprikot jika dos yg tidak mencukupi dan tidak disertai pemakanan lain yg penting dalam rawatan ... kesan positif tidak akan dapat dilihat.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement