3 Rahsia Menjadi Jutawan Hartanah Malaysia

3 Rahsia Menjadi Jutawan Hartanah Malaysia. Ramai yang mahu jadi kaya, ramai yang mahu jadi jutawan. Ada yang buat cara betul, ada yang melakukan dengan cara yang salah. Dan saya sangat pasti ramai rakyat Malaysia yang setuju jika saya katakan jalan paling best untuk menjadi jutawan di Malaysia ialah menceburi bidang hartanah. Ada banyak cara untuk melakukannya, dan saya akan berikan 3 rahsia atau teknik untuk menjadi jutawan hartanah di Malaysia ini.

Ok. Sebenarnya apa yang akan saya beritahu ini adalah benda yang ramai orang sedia tahu. Cuma mungkin mereka tak berapa nak ambil tahu sebab tak ada siapa yang benar-benar nak tunjukkan jalannya. Mungkin entri ini akan membuka minda mereka yang mahu gapai impian menjadi jutawan hartanah di Malaysia. In Sha Allah, sedikit ilmu yang akan saya kongsikan ini mungkin dapat membantu.
3 Rahsia Menjadi Jutawan Hartanah Malaysia

3 Rahsia Menjadi Jutawan Hartanah Malaysia

Bagaimana jutawan hartanah buat duit dan mengaut ribuan keuntungan malah jutaan ringgit setiap bulan? Paling obvious ialah dengan mendapatkan hartanah yang boleh disewakan kepada orang lain. Teknik mendapatkan hartanah ini boleh dengan cara membelinya, memajak, atau dengan menyewa sesuatu hartanah dari pemiliknya.

Setelah mendapatkan hartanah ini - samada secara kekal, pajakan atau sewa; maka boleh digunakan 3 teknik atau rahsia ini, yang mana ia akan berikan keuntungan berlipat-kali ganda, dan income mudah setiap bulan. Dan andai berterusan, memang tidak mustahil untuk menjadi seorang jutawan hartanah di Malaysia.

3 Rahsia Menjadi Jutawan Hartanah Malaysia

Cuba lihat 3 rahsia ini:
  1. Sewakan hartanah atau rumah kepada orang lain. - masyukkk
  2. Sewakan bilik kepada orang lain. - lagi masyukkk ....
  3. Sewakan hartanah atau rumah mengikut per kepala. - Sangat masyukkk ...

Dan, sebagai tambahan boleh lakukan perkara ini:
  1. Sewakan hartanah atau rumah secara bulanan - masyukkk
  2. Sewakan hartanah atau rumah secara harian - lagi masyukkkk
  3. Sewakan mengikut jam - sangat masyukkk ...
Klik sini - Buat Duit Menerusi Sublet Premium

Dan lagi tambahan kepada rahsia mahu menjadi jutawan hartanah di Malaysia:
  1. Sewakan kepada rakyat Malaysia - pelajar, pekerja kilang, orang baru kahwin
  2. Sewakan kepada warga asing - pekerja asing, tentera asing, diplomat, pelancong
  3. Sewakan kepada syarikat, organisasi - sebagai rumah pekerja, pejabat
Anda boleh melakukannya samada membeli hartanah atau menjadikan ia hak mutlak. Atau jika anda bukannya di kalangan orang yang ada duit tetapi bercita-cita mahu menjadi seorang jutawan hartanah dan mula buat duit dalam bidang ini - mungkin boleh melakukannya dengan cara menyewa daripada pemilik hartanah.

Ramai yang tidak tahu bahawa di kalangan usahawan Homestay, mereka sebenarnya menggunakan teknik ini - iaitu sewa rumah orang untuk dijadikan homestay. Mereka bayar sewa bulanan, tetapi mereka jana untung menerusi sewaan mengikut hari! Bayarkan sewa bulanan rumah sebanyak RM500, tetapi sewakan rumah tersebut sebagai homestay sebanyak RM250 sehari.

Ada pula yang menyewa sebuah pangsapuri tetapi menyewakannya pula kepada pelancong asing mengikut hari malah ada yang mengikut per kepala menerusi laman Airbnb, Agoda.com, Trivago, dan sebagainya.

Ternganga Saya Bila Dapat Tahu!

Hoho .. nganga mulut? Awal-awal saya dapat tahu teknik dan rahsia jutawan hartanah Malaysia buat duit, saya pun nganga juga .. tak sangka inilah cara untuk buat duit menerusi hartanah yang sangat awesome .. hoho .. tak awesome ke kalau anda kuar modal RM500 sebulan, tetapi jana income RM250 sehari?

Anda patut tahu rahsia ini lebih banyak lagi ... dan kerana itu, saya kongsikan bagaimana anda boleh dapat segala rahsia, segala ilmu, segala teknik langkah demi langkah untuk jana income ribuan ringgit setiap bulan dengan modal yang kecil, tanpa perlu anda membeli hartanah tersebut! Uhh nak beli sebuah rumah sekarang bukan murahhhh weihhh  ... makan ratus ribu tu ... tapi teknik ini, anda hanya perlu keluarkan modal antara RM1000 - RM10,000 sahaja.

Klik sini - Buat Duit Menerusi Sublet Premium

Akses kepada ilmu ini hanya akan aktif sehingga 15 Januari 2016. Selepas itu, ia mungkin akan dinyahaktifkan, dan selepas itu harga komitmen untuk ilmu hartanah ini akan dinaikkan sehingga anda takut nak mendapatkannya .. hoho. Baik anda klik, dan download sekarang!


2 comments.. read them below or add one

Hisham Mohamad Hisham Mohamad January 13, 2016
tq bro... info yang sangat berguna... umur dah lanjut ni baru nak fikir pasal hartanah... orang lain dah berkepuk... asyik duk bayar loan kereta ngan motor jer...

kalau tahu ada teknik dan kaedah ni dulu, tak fikir pasal kereta...

tapi yelah, nama pun rahsia...
azean azean January 13, 2016
teknik ini tidak memerlukan loan approval. asalkan tuan rumah setuju dah boleh on. Cuma kena make sure rumah tidak kosong untuk terlalu lama, kosong tanpa penyewa tetap kena bayar. Tuan rumah tetap dapat duit dia dan bayar hutang dia.
Kita kalau kosong, memang hangus mcm tu sahaja. dua bulan rumah kosong dah wipe out untung setahun

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen. Komen anda adalah tanggungjawab anda. Jika anda dapati ada mana-mana link tidak berfungsi di dalam blog ini, sila beritahu saya ye.

Untuk peluang pengiklanan, sila email saya menerusi ruangan 'Contact'. Terima kasih.