Wow. Tahukah anda tukaran wang 1 USD sudah mencapai kira-kira RM 4.30? Mahukah anda jana income dalam USD dengan mudah menerusi kedai online anda sendiri yang apabila orang search di Google akan nampak produk kedai online anda? Pernahkah anda dengar atau baca mengenai sistem Nichify?

Tahukah anda untuk membina sebuah kedai online sendiri lengkap dengan sistem autoresponder, lengkap dengan hosting, lengkap dengan sistem SEO (Search Engine Optimization), dengan theme, rekabentuk, dengan shopping-cart serta memasukkan butiran produk untuk dijual mengambil masa dan wang yang sangat banyak?

Jana Income USD Menerusi Kedai Online Sendiri Dengan Sistem Nichify


Tapi semua itu telah dipermudahkan dalam satu sistem bina kedai online anda sendiri dikenali sebagai Nichify. Menerusi Nichify, anda boleh membina sebuah kedai online untuk pasaran antarabangsa dan juga tempatan dalam masa hanya 5 minit sahaja! Malah, pakej Nichify ini anda hanya perlu bayar sekali sahaja, tanpa ada caj bulanan untuk domain mahupun hosting.

Kedai online menerusi Nichify adalah pakej paling berbaloi untuk membina sebuah laman web yang disertakan dengan kedai online (estore), blog, landing page termasuklah sistem untuk anda mengumpul data para pelanggan anda dari seluruh dunia. Jika ikut harga biasa untuk membina sebuah laman web ecommerce, anda mungkin perlu mengeluarkan sehingga RM3,658 untuk mempunyai satu pakej lengkap sebuah laman web ecommerce atau kedai online ini, tetapi menerusi Nichify, anda akan jimat sehingga 90%!

Berminat untuk memiliki kedai online jana income USD anda sendiri? Boleh klik pada pautan di bawah ini, dan tonton video yang disediakan secara percuma.

[+] Info Tawaran Pakej Nichify - Buat Duit USD Menerusi Kedai Online Sendiri

Jika anda benar-benar nak buat duit dengan blog, maka saya syorkan anda mendapatkan pakej Nichify ini. Ia bukan hanya menyediakan kedai online yang boleh menjana income dalam USD, tetapi juga memberikan platform untuk mempromosikan produk-produk lain (termasuk produk anda) menerusi ruangan blog.

Bagaimana Nak Jual Produk Dalam USD?

Anda boleh menjual pelbagai produk yang dijual dalam USD menerusi kedai online anda .. tanpa perlu simpan stok, tanpa perlu ada kedai fizikal, tanpa perlu uruskan penghantaran, tanpa perlu uruskan pembayaran sekalipun.

Apa yang perlu anda lakukan hanyalah daftarkan diri anda sebagai affiliate di Amazon.com, dan kemudian gunakan id affiliate anda serta senarai produk yang dijual di Amazon.com untuk dimasukkan secara automatik ke dalam kedai online milik anda. Anda tidak perlu:
  1. Simpan produk
  2. Bayar apa-apa untuk menjual produk Amazon (daftar affiliate Amazon adalah percuma).
  3. Tidak perlu fikir berkaitan cara nak tulis deskripsi produk.
  4. Tidak perlu fikir cara nak letakkan gambar produk yang berkualiti tinggi.
  5. Tidak perlu fikirkan cara pembayaran menerusi shopping-cart.
  6. Tidak perlu fikir bagaimana nak hantar produk yang dibeli menerusi kedai online anda.
  7. Tidak perlu fikir samada produk yang dijual itu tiruan atau ada kerosakan.
  8. Tidak perlu menumpukan soal promosi kerana ada sistem SEO yang bantu untuk promosi produk anda menerusi enjin carian.
  9. Tidak perlu mengeluarkan modal yang besar untuk menjual produk terbaik luar negara atau dari jenama-jenama terkemuka dunia.
  10. Tidak perlu fikirkan samada barangan dan produk yang dibeli telah dihantar atau tidak.
Sistem Nichify akan bekerja untuk anda. Anda hanya perlu tersenyum sahaja setiap bulan untuk terima komisen dalam USD menerusi program affiliate Amazon.com

Sistem Jana Income USD Automatik

Sistem Nichify dikatakan berupaya membantu anda menjana income secara automatik, tanpa perlu bersusah payah untuk mempromosi. Apa yang perlu anda lakukan adalah hanya optimasikan kedai online anda dengan sistem SEO Nichify yang telah tersiap-sedia. Tak perlu belajar mengenai SEO bagi memastikan produk anda terpanpang di enjin carian Google.

Itulah yang saya katakan ia merupakan sistem membuat kedai online yang sangat sangat best dan berbaloi untuk dimiliki. Hanya jika anda benar-benar mahu jana income dalam USD, inilah salah satu peluang terbaik yang boleh anda dapatkan dalam masa terhad ini.

Pakej ini hanya dibuka untuk jualan kepada 1000 orang sahaja. Jika lebih, kemungkinan peluang ini tidak akan anda peroleh, dan jika ada pun, harga pakej mungkin akan dinaikkan kepada satu harga yang anda akan lebih ragu-ragu untuk membayarnya.

Jadi, selagi sistem ini masih menawarkan diskaun 90%, maka bertindaklah sekarang supaya anda tidak ketinggalan. Percayalah, sudah ramai yang mendapatkan sistem Nichify ini untuk memiliki sebuah kedai online sendiri. Ia bukan kedai online biasa, tetapi kedai online yang mampu menjana USD setiap bulan menerusi produk terbaik dari Amazon.com.

Anda boleh memilikinya dengan membayar menerusi Maybank2u, Cimbcliks, Paypal, mahupun kad kredit. Atau boleh menerusi ATM dan CDM.

Sekali lagi .. USD 1 bersamaan dengan RM 4.30 .. jika anda dapat keuntungan hanya USD 100 menerusi kedai online anda, anda sudahpun mendapat income online sebanyak RM 430!!

1- Pakej LITE Nichify - http://bit.do/nichifylite (untuk newbie)
2- Pakej STANDARD Nichify - http://bit.do/nichifystandard (untuk usahawan online)
3- Pakej PRO Nichify - http://bit.do/nichifyPRO (untuk usahawan online berfikiran jauh dan mahu jana income USD berterusan )

 *Tawaran di atas hanya sah dan boleh didapati sehingga 30 November 2015 sahaja menerusi blog ini.

9 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Memang lama dah pasang impian nak ada kedai online jenama sendiri... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya beli pakej Nichify ni sejak bulan lepas lagi .. tapi untuk affiliate tempatan .. memang terbaiklah.

      Padam
  2. Wahhh...sangat menarik nih... Inshaa Allah nak juga lah memilikinya..

    BalasPadam
  3. Salam,
    Hasrul tahu apa teknik promosi nya?

    BalasPadam
  4. salam,
    kalau tahun 2016 n nak guna apa pulak sebab dh tak ada nichify n

    BalasPadam
    Balasan
    1. Siapa yang dah beli sistem ni masa promosi hari tu, untunglah sbb boleh terus gunakan untuk tahun2 berikutnya. Tahun 2016 ni, saya tak tahu ada tawaran lain seperti Nichify. :)

      Saya ada 6 sistem Nichify ni sedang beroperasi.

      Padam
    2. selain nichify apa lg yg bleh guna untuk buat kedai online amazon.com

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement