Kisah Pakcik Badrulsham dalam Shell #StationStories tidak kurang menariknya dengan Kisah Abang Polis bernama Mohamad yang saya kongsikan baru-baru ini. Saya kongsikan video kisah Pakcik Badrulsham ini untuk tontonan semua. Ada sesuatu yang menarik yang disampaikan oleh Pakcik Badrulsham ini.

Haha .. part paling best apabila ditanya mengenai kereta Volvo miliknya yang 'dipungut' daripada seseorang. Dari sesuatu yang dianggap sebagai bahan terbuang dan tidak boleh digunakan, pakcik Badrulsham menukarnya menjadi sebuah kenderaan untuk ulang-alik setiap hari mengambil anak pulang dari sekolah. Dan kereta Volvonya ada nama .... iaitu Voltron !

Kisah Pakcik Badrulsham - "My Car Known As Voltron"

Nak tahu kenapa pakcik Badrulsham berikan nama kereta volvonya Voltron? Tonton video ini sepenuhnya ... huhuhu

Ada Mesej Disampaikan oleh Pakcik Badrulsham #StationStories

Mesej terpenting dalam video ini ... seperti mana kisah abang polis adalah berkaitan cinta dan kasih sayang. Jom layan video pendek Shell #StationStories ini, dan ketahui apa yang pakcik Badrulsham perkatakan mengenai cinta!


Ada banyak lagi kisah menarik mengenai Shell #StationStories, anda boleh tonton dan baca beberapa lagi kisah sebenar yang menarik daripada pelanggan-pelanggan Shell di laman web Shell #StationStories.


Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement