Statistik blog hasrulhassan.com untuk bulan Julai 2015. Setiap bulan, saya akan dedahkan statistik trafik untuk blog ini. Ia adalah bertujuan untuk rujukan saya sendiri, dan juga untuk rujukan mana-mana pengiklan yang berminat untuk menjalinkan kerjasama menerusi blog ini.

Statistik blog yang akan dipaparkan ini adalah statistik yang diperoleh daripada Google Analytics. Ia merupakan statistik terkini untuk bulan Julai 2015, memaparkan jumlah hits atau pageviews yang dihasilkan selama 31 hari dalam bulan Julai 2015.

Statistik Blog Bulan Julai 2015


Statistik Blog Bulan Julai 2015
Agak mendukacitakan memandangkan jumlah pageviews yang terhasil bagi bulan Julai 2015 berkurangan jika dibandingkan dengan bulan-bulan sebelumnya. Kemungkinan ianya disebabkan oleh jumlah post yang saya terbitkan agak kurang selain faktor bulan puasa yang menyebabkan pengunjung lebih menumpu kepada ibadah puasa bulan Ramadhan (yang mana sangat bagus).

Walaupun sedikit berasa kecewa dengan pencapaian yang ada, namun saya masih boleh berbangga memandangkan Alexa Rank (world wide) masih meletakkan blog ini berada di bawah 100,000 laman web dan blog, dari segi jumlah trafik yang terhasil, peningkatan sebanyak 23,358 anak tangga dari kedudukan Alexa dunia sebelum ini.
Blog terbaik alexa malaysia julai 2015

Buat pengiklan yang berminat untuk mendapatkan servis pengiklanan menerusi blog ini, bolehlah berhubung terus menerusi ruangan Contact yang disediakan.

Saya menyediakan servis pengiklanan dalam bentuk banner imej (*.jpg, *.png, *.gif) di lokasi terpilih yang strategik selain daripada servis pengiklanan berbentuk review atau advertorial.

Iklan berbentuk banner bukan sahaja akan muncul di paparan desktop, tetapi juga menerusi paparan mobile, jadi ia satu kelebihan kerana blog ini adalah mesra mobile, dan sebilangan besar pembaca dan pengunjung blog ini hadir menerusi peranti mudah alih (lebih 50%).

Iklan juga dipaparkan above-the-fold, membolehkan ia memberikan impak first-impression dengan kemungkinan untuk lebih klik.

Untuk melihat keseluruhan statistik trafik blog ini, boleh rujuk bahagian pengiklanan yang disediakan.



Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement