Lazada Unity Sale, ada pertandingan atau kontest untuk merebut pelbagai hadiah menarik ditawarkan. Kontest dinamakan Unity Hunt ini memerlukan peserta melengkapkan kata kunci atau password 7 huruf yang diberikan. Ia sempena promosi Unity Sale yang berlangsung dari 25 Ogos sehingga 1 September 2015, sebagai menyemarakkan sambutan Hari Kebangsaan 2015 Malaysia.

Setiap huruf pada password Unity Hunt Contest oleh Lazada Malaysia ini boleh diperoleh menerusi clue yang diberikan setiap hari bermula dari 26 Ogos sehingga 1 September 2015. Clue tersebut akan diberikan menerusi akaun media sosial yang dipunyai oleh Lazada Malaysia termasuklah facebook, instagram, twitter, dan juga aplikasi LINE Chat.

Clue for Lazada Unity Hunt 2015

 Clue for Lazada Unity Hunt 2015
Berikut adalah tarikh dan juga platform media sosial yang akan memaparkan clue untuk Lazada Unity Hunt.
  • 26 Ogos 2015 - Clue 1 menerusi facebook
  • 27 Ogos 2015 - Clue 2 menerusi instagram
  • 28 Ogos 2015 - Clue 3 menerusi twitter
  • 29 Ogos 2015 - Clue 4 menerusi LINE Chat
  • 30 Ogos 2015 - Clue 5 menerusi facebook
  • 31 Ogos 2015 - Clue 6 menerusi instagram
  • 1 September 2015 - Clue 7 menerusi LINE Chat
Lazada Malaysia
Secara amnya, Unity Hunt ini bukanlah semudah yang disangka, apatah lagi apabila melihatkan hadiah-hadiah yang disediakan cukup lumayan. Hadiah yang disediakan bernilai lebih RM6,000.

Setakat ini, saya telah cuba mendapatkan hampir kesemua clue yang diberikan oleh Lazada Malaysia menerusi laman sosial bermula dari 26 Ogos 2015.

Jika anda mahu merebut hadiah lumayan yang diberikan oleh Lazada Malaysia, bolehlah mencuba bersandarkan kepada clue yang telah saya kongsikan ini. Mana tahu rezeki anda.

Clue 1 - Unity Hunt Lazada Malaysia

Clue for Lazada Unity Hunt 2015

Clue 2 - Unity Hunt Lazada Malaysia

Clue for Lazada Unity Hunt 2015

Clue 3 - Unity Hunt Lazada Malaysia

Clue for Lazada Unity Hunt 2015

Clue 4 - Unity Hunt Lazada Malaysia

Untuk clue ke 4 Unity Hunt Lazada Malaysia ini, anda perlu download aplikasi LINE dan memasukkan Lazada Malaysia di dalam senarai rakan LINE anda. Pihak Lazada Malaysia akan blast clue keempat menerusi aplikasi LINE tersebut yang dipaparkan pada 29 Ogos 2015.

Clue 5 - Unity Hunt Lazada Malaysia

Clue for Lazada Unity Hunt 2015

Clue 6 dan Clue 7 - Unity Hunt Lazada Malaysia

Jika ingin mendapatkan clue keenam dan yang terakhir, pastikan anda ikuti blog post ini (saya akan update), atau terus sahaja ikuti menerusi FB fanpage blog ini - http://www.facebook.com/bloghasrulhassan

Clue 6 - Lazada Unity Hunt Clue 6 Instagram

Setiap clue yang diberikan akan memberikan pembayang kepada huruf di dalam 7 perkataan password yang disediakan. Jika anda telahpun mendapatkan jawapannya, anda perlu mengisi borang jawapan yang disediakan di pautan berikut- http://lazada.co/UNITYHunt_Clue01

Lazada Malaysia
Lazada Malaysia

Semoga berjaya.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement