Alcatel One Touch Flash Plus hanya RM499 secara eksklusif dibawakan oleh Lazada Malaysia. Telefon pintar serba canggih dengan teknologi terkini dengan harga berpatutan, itulah yang boleh saya katakan mengenai produk terbaru dari Alcatel ini. Dan produk ini anda boleh dapat secara eksklusif menerusi Lazada Malaysia dengan tawaran harga serendah RM549.00 sahaja.

Dan lebih menarik, jika anda pre-order atau membuat tempahan awal sekarang, anda boleh menggunakan baucer berikut - FLASHPLUS untuk dapatkan RM50 diskaun tambahan menjadikan harga Alcatel Flash Plus cukup menarik, iaitu hanya RM499 sahaja!

Alcatel One Touch Flash Plus RM499 Eksklusif

Harga RM499 Alcatel One Touch Flash Plus ini adalah eksklusif dan anda hanya boleh dapat menerusi laman web Lazada Malaysia sahaja. Dan, in Sha Allah, setiap tempahan akan diproses dan dijangka menerima telefon ini pada 10 September 2015.

Telefon pintar Alcatel One Touch Flash Plus dwi-sim ini didatangkan dengan kamera depan belakang 8MP dan 13MP. Dikuasakan dengan pemproses Octa Core 1.5GHz CPU beserta 16GB storan dengan 2GB RAM menjadikan ia sebuah telefon pintar yang berkuasa selain lancar dalam setiap pengendalian aplikasi.
Alcatel One Touch Flash Plus RM499 Eksklusif

Spesifikasi Umum Alcatel One Touch Flash Plus

    • 5.5 inch Capacitive touchscreen (720 x 1280 pixels)
    • Android KitKat 4.4
    • Octa Core 1.5GHz CPU
    • 16GB ROM / 2GB RAM
    • 13MP Rear / 8MP Front Camera
    • 802.11 b/g/n / Bluetooth v4 / 4G
    • 3500 mAh battery
    • Support MicroSD up to 32GB
    Jika anda mencari telefon pintar terkini dan terbaru, mungkin boleh pertimbangkan Alcatel One Touch Plus ini sebagai pilihan terbaik. Anda mungkin menjadi orang pertama di Malaysia yang memiliki telefon ini dan paling best, anda mendapatkannya dengan harga diskaun yang sangat-sangat menarik.

    Untuk info dan maklumat pembelian telefon ini, anda boleh terus ke pautan berikut - Lazada Exclusive - Alcatel One Touch Flash Plus

    Terbaru Lebih lama

    Advertisement

    Bisnes Shopee

    Advertisement

    BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

    Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


    Advertisement