Iklan Raya 2015 dari YES. Nampaknya semakin dekat dengan Syawal, maka makin banyak pula iklan atau TVC Raya 2015 muncul. Ada yang belum lagi ditayangkan di kaca TV tetapi telah dimuatnaik menerusi laman Youtube. Untung betul ehh .. huhuhu tak yah bayar pengiklanan di TV, hanya kongsikan di Youtube, dan akan automatik menerima views dengan sedikit adjustment untuk SEO.

Ok. Kali ini saya nak kongsikan sebuah iklan Raya 2015 terbaru daripada syarikat telekomunikasi YES, milik YTL. Sebuah iklan Raya 2015 yang cukup menyenangkan hati, dan sesekali tergeletek melihat dua watak utama dalam iklan raya ini.

Iklan Raya 2015 dari YES

Iklan Raya 2015 dari YES
Menampikan dua watak - Cucu (Vi) dan Nenek. Vi seorang cucu yang penyanyang, dibelikan sebuah telefon pintar untuk neneknya. Apalagi, dengan sedikit bantuan daripada cucunya Vi, maka bermulalah episod baru dalam kehidupan nenek. Nenek belajar ambil gambar, buat video call, selfie dengan monopod .. dan hantar mesej video. Hebat nenek ni dalam iklan Raya 2015 dari YES.

Jom layan ... pasti buat anda tersenyum melihat aksi nenek.. huhuhu..

Video Iklan Raya 2015 Terbaru dari YES

Amacam? Seronok tak tengok video cucu dan nenek ini? Hehehe....


Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement