Pernah dengar mengenai Gluastacol? Ok. Maklum tahu bahawa golongan wanita adalah golongan yang mementingkan penampilan, apatah lagi kecantikan. Wanita terutamanya sering menghadapi masalah dengan kulit muka, ini termasuklah masalah jerawat, jeragat, parut, masalah pigmentasi dan liang pori terbuka. Gluastakol adalah satu jenama produk yang boleh bantu masalah kulit seperti dinyatakan tadi.

Gluastakol adalah produk yang dapat bantu selesaikan masalah kulit, termasuklah jerawat, jeragat, parut dan seumpamanya yang sering terjadi pada wanita. Selalunya golongan wanita yang bekerja di luar bangunan atau yang sering berinteraksi dengan orang ramai akan sering hadapi masalah kulit seperti ini. Contohnya cikgu, jururawat, serta pelajar IPT.

Gluastacol - Bantu Selesai Masalah Kulit, Jerawat dan Jeragat

Gluastakol merupakan seleksi produk terbaik yang telah dihasilkan dan diformulasikan oleh pemilik produk ini sendiri iaitu Dr Abdul Aziz Azimuth, menerusi jenama Dr azimuth Formula. Dr Azimuth bukan nama asing lagi dalam bidang perubatan di Malaysia. Beliau juga merupakan penyelidik dan pakar kesihatan dan kecantikan secara holistik, malah telah mempunyai pengalaman lebih 30 tahun dalam bidang kecantikan dan kesihatan.

Produk Keluaran Anak Jati Malaysia

Produk-produk Dr Azimuth adalah produk yang telah diuji dan telah dibuktikan menerusi banyak testimonial pengguna akan keberkesanan termasuklah dapat mengurangkan kedutan dan garis halus terutama untuk wanita. Produk Dr Azimuth adalah selamat kerana melepasi piawaian yang telah ditetapkan oleh pihak FDA (Food And Drug Adminstration) yang memastikan keselamatan diuji terlebih dahulu sebelum diedarkan kepada pengguna.

Untuk produk Gluastakol yang diformulasikan untuk kesihatan dalaman dan luaran ini, lebih menonjol dalam menyelesaikan masalah-masalah berkaitan kulit, termasuklah masalah jerawat, jeragat, parut dan pigmentasi. Ini adalah kerana produk ini mempunyai Astaxanthin. Malah, terdapat testimonial daripada pengguna yang mempunyai masalah sendi telah mendapat manfaat hasil pengambilan Gluastakol.

Testimonial Produk Gluastakol Dr. Azimuth


Kelebihan Gluastakol

  • Astaxanthin yang merupakan antioksidan semulajadi yang meningkatkan kualiti kulit dan mengurangkan kesakitan serta keradangan tendon, sendi dan otot selain untuk kecantikan wajah
  • Bahannya berkualiti dan diformulasikan oleh pemiliknya sendiri.
  • Selain itu juga produk ini mempunyai khasiat mengurangkan sakit sendi dan meningkatkan tenaga.
  • Produk yang dihasilkan ini mempunyai formula kesihatan secara menyeluruh.

Cara Mendapatkannya

Gluastakol terdapat dalam bentuk bekas dan kotak (kotak sesuai untuk mereka yang travel).
Untuk mendapatkan produk ini, anda boleh mendapatkan menerusi:
  • Cash-on-Delivery (COD) untuk kawasan Alor Setar dan Jitra, bagi luar kawasan produk akan dipos menggunakan pos laju
    • RM10 Semenanjung Malaysia, RM15 Sabah dan Sarawak.

Promosi Khas

Ada tawaran dan promosi khas untuk pembaca blog ini.
  • Diskaun RM8, percuma pengeposan untuk pembelian kali pertama

Untuk sebarang pertanyaan lanjut:
Taip SMS GAC ke 013-4663665 atau WhatsApp


2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement