Tips buat duit menerusi survey online. Baru-baru ini, saya ada berkongsi tentang cara buat duit percuma menerusi menjawab survey. Siapa yang tak perasan entri tersebut bolehlah membacanya di Buat Duit Online Menjawab Survey. Di dalam entri itu, saya perkenalkan satu platform komprenhensif untuk memudahkan anda jana income online secara sampingan menerusi job di rumah dari beberapa platform percuma yang membayar USD hanya untuk jawab survey secara online.

Semua program menjawab survey yang disediakan adalah merupakan platform yang telah lama berada di dalam internet, dan telah membayar ramai ahli-ahli berdaftarnya memperoleh income secara sampingan setiap hari! Program ini merupakan program international, di mana ia menjalankan survey secara global, kerana itulah anda akan dibayar di dalam bentuk points dan juga wang tunai (ada yang membayar dalam USD).

Tips Buat Duit Menerusi Survey Online Percuma

Tips Buat Duit Menerusi Survey Online Percuma
Setiap ahli yang mendaftar dengan platform buat duit menerusi survey online ini akan menerima jemputan menjawab survey setiap hari menerusi email. Malah, setiap kali ada tawaran menjawab survey diberikan oleh syarikat mahupun pengiklan, satu email akan dihantar kepada ahli berdaftar.

Saya adakala menerima 3-4 email sehari berkaitan survey online daripada platform menjawab survey Toluna - salah satu program survey yang disediakan di internet. Masa menjawab antara 5 - 15 minit. Selesai jawab, akan dapat points yang dikreditkan ke dalam akaun.
[Ads] Daftar percuma dengan SurveyTask.com (klik) untuk akses percuma platform buat duit online dengan menjawab survey.

Tips Buat Duit Menerusi Survey Online Percuma
Cuma, apabila mendaftar secara percuma menerusi platform menjawab survey yang membayar ini, ada di kalangan ahli yang tidak tahu cara sebenar untuk dapatkan lebih banyak survey. Lebih banyak survey yang anda terima, maka lebih banyak income anda boleh dapat sehari. Jika sehari boleh jawab 3 survey dengan setiapnya membayar USD5, maka sehari anda boleh dapat USD15! Hanya dengan luangkan masa dalam 30 minit... hoho .. siapa nak bagi ye tak?

7 Tips Buat Duit dan Jana Income Menerusi Survey Online

Ok. Saya nak kongsikan sedikit tips untuk anda buat duit menerusi survey online ini.
  1. Daftar percuma menerusi akaun email yang sering anda buka, atau menggunakan email utama. Jika anda mahu lebih sistematik, buat satu akaun email khas untuk menjawab survey. Dengan cara ini, setiap kali anda mahu dapat income menerusi platform ini, anda hanya perlu buka satu email sahaja.
  2. Apabila anda terima email jemputan menjawab survey secara online, terus sahaja login ke akaun dan jawab survey yang disediakan. Jangan tunggu-tunggu kerana jemputan ini dihantar bukan hanya kepada anda seorang. Jadi, pastikan anda orang yang terpilih dan dipilih untuk menjawab survey online yang diberikan.
  3. Jawab survey dengan jujur. Elakkan diri dari menjawab soalan survey yang anda sendiri tidak pasti. Anda boleh kena banned dan tidak lagi ditawarkan untuk menjawab survey yang disediakan.
  4. Setiap kali anda menjawab survey, pastikan kriteria asas menjawab survey itu dipenuhi. Katakan anda diminta untuk menjawab survey berkaitan dengan jenama kereta, pastikan anda mempunyai kereta dan tahu jenama kereta anda. Jika tidak, survey anda akan jadi singkat, dan anda mungkin tidak akan terima apa-apa ganjaran kerana tidak menjawab survey dengan sepenuhnya.
  5. Jawab lokasi - Kuala Lumpur, Penang atau Johor jika ditanya di dalam soalan survey. Ini adalah kerana ada pengiklan hanya mahu membuat survey di lokasi-lokasi tertentu sahaja. Tiga lokasi ini sering mendapat tempat di kalangan syarikat yang menjalankan survey, maka pastikan soalan berkaitan dijawab seperti saya sebutkan.
  6. Adakala, soalan survey adalah berkaitan pekerjaan anda. Pastikan anda tidak menjawab soalan survey yang ada konflik dengan kerjaya anda. Contoh, jika survey itu berkaitan harga iPhone, pastikan anda bukan peniaga atau bekerja di syarikat yang menjual iPhone. Paling selamat, seandainya ada soalan survey seperti ini, pilih jawapan yang tidak memihak kepada kerja anda.
  7. Sila jawab survey online dengan tenang dan tidak tergopoh gapah. Adakalanya soalan diberikan tricky, dan silap langkah anda mungkin tidak berpeluang untuk menjawab keseluruhan survey. Survey yang tidak dijawab secara penuh tidak akan diberikan sebagai ganjaran atau dibayar. 

Harapnya tips mudah ini dapat membantu anda untuk peroleh income sampingan lebih baik menerusi menjawab survey online.

Kepada yang berminat nak mendaftar secara percuma, dan mendapat peluang buat duit sampingan menerusi menjawab survey online, saya jemput anda untuk menyertai GetVase.

Pendaftaran adalah percuma.

Mahu lebih banyak peluang jana income secara online, bekerja dari rumah sahaja? Dapatkan panduan ini - JDR - Panduan Dapat Kerja Online di Rumah

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement